גלישה איטית ביותר וחוסר טיפול מוחלט מצד החברה |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
לוי אשכול 48 תל אביב |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מזה חודשים שיש לי בעיות עם חברת ברק בענייני הגלישה. סבלתי מניתוקים חוזרים ונשנים, שחברת ברק כמובן הזדרזה להאשים את המחשב (החדש שלי!) ואת חברת בזק, ואת כל העולם מלבד לבדוק את העניין לעומק, ובנוסף מהירות הגלישה שלי איטית ביותר!! אי ספור טלפונים לחברה, כאשר כל פעם צריכים להמתין זמן רב על הקו, התומכים מנסים למצוא תירוצים עד שמפנים לתומך בכיר. הופניתי לתומך בכיר לפחות 5 פעמים כאשר עם זכיתי שהוא יתקשר אלי אז הוא ראה שיש בעיה, הבטיח לבדוק את זה, אבל כמובן לא חזר עם תשובה.
אחה"צ היום בזבזתי שעות ארוכות בנושא, פעמיים התקשרתי, כאשר הובטח לי חגיגית בכל פעם שתומך בכיר יחזור אלי. השעה כעת היא עשר וחצי בלילה, וכמובן שאף אחד לא חזר!! וגם אותם תומכים רגילים שהבטיחו לוודא שתומך בכיר יחזור אלי גם הם לא חזרו.
זה לא רק שרות גרוע ביותר, אם אפשר בכלל לקרוא לזה שירות, זה גם גזל! אני משלמת על מהירות מסויימת ומקבלת מהירות אפסית לחלוטין, ומדובר בניסיון הורדה מהאתר של ברק עצמו!!
אם החברה לא יודעת לטפל בלקוחות, שלא תטפל! ואני אשמח לעבור סוף סוף לחברה אחרת. הבעיה היא שכאשר אנסה שוב להתקשר ולבקש להתנתק, יעבירו אותי מאחד לאחד, יאמרו לי שוב שמישהו יחזור אלי, והוא כמובן לא יחזור!
|
כספי + עוגמת נפש + |
סוג הנזק : |
התייחסות מיידית, טיפול מיידי בבעיה ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|