פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אני רוצה להתנתק ובנוסף גם לקבל פיצוי כספי על עוגמת הנפש נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מחוברת לנטוויזן ובמשך שנה אני שילמתי על 3 מגה.ואני גלשתי רק ב-1.5 מגה
ולאחר שיחות רבות הצליח אבי מקשרי לקוחות לשכנע אותי להישאר ושהוא ייתן לי יחס אישי.ושוב ראיתי שאני לא גולשת ב-3 מגה ועדיין ב-1.5 דיברתי אם עוד נציגים ומנהלים ורציתי להתנתק.ואני טורטרתי ואמרו מנהלים שייחזרו אלי ולא חזרו פשוט עשו ממני צחוק.ואז דיברתי אם מירי ראש צוות שאמרתי לה שאני רוצה להתנתק בגלל השרות,היא אמרה לי תעשי מה שבה לך,ואת לא יכולה להתנתק כי אין דבר כזה.והיא דיברה אלי בצורה ממש מגעילה שממש לא מקובל שככה היא תתיחס ללקוחה.יש לי סיפור ממש ארוך איתם של עצבים של זילזול מצידם,וגם טירטור וגם הוצאתי המון כסף על שיחות איתם.עדיין לא נגמר הסיפור שלי איתם.אני בנוסף רוצה לפקסס להם מכתב חריף מאוד על היחס המגעיל שבמשך כל התקופה קיבלתי מהם.אני מאוד מאוד אשמח שתעזרו .
בנוסף גם כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי גבוה על השיחות והעוגמת נפש.וגם ניתוק מיידי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור נטוויז'ן01 שם ותפקיד:
לכבוד
אתר תלונה

פנייתה של גב' שמע התקבלה וממנה עולה כי:
הלקוחה פנתה למוקד השירות בחודש אוקטובר 2007 ובחרה לחדש חוזה התקשרות משולב עם חברת נטוויז'ן013ברק ועם חברת הכבלים במהירות גלישה 3 מגה.
מסיבה לא ברורה שידרוג מהירות הגלישה לא הורגש ע"י הלקוחה בעוד ששידרוג המהירות בוצע באופן תקין במנויה.
בשיחותיה של הלקוחה עם מוקד השירות נפתרה בעיה זו וכמו כן, ניתנו הטבות כמחווה שירותית.
בשיחתה של הלקוחה עם נציג פניות הציבור הביעה הלקוחה את נכונותה להמשיך לצרוך את שירותיה של החברה לאור שביעות רצונה בעבר למשך שנים.


בברכה

בני זיתוני
פניות ציבור
נטוויז'ן013ברק


תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה