פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכמים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק של 013 ברק. בשנים האחרונות משלם מחיר קבוע של 29 ש"ח על מהיירות 1.5 מגה. בחודש פברואר 2008 קניתי מחשב חדש ברשת אייבורי מחשבים.
במסגרת המבצע קיבלתי 3 חודשי גלישה חינם באינטרנט של 012 סמייל.
כדי לממש את ההטבה הייתי צריך ליצור קשר עם מוקד המכירות של 012 סמייל.
לפני יצירת הקשר עם 012 פניתי יצרתי קשר עם הספק הנוכחי שלי - 013 ברק וביקשתי לבטל את המנוי. הנציג בשם מקס ממחלקת קשרי לקוחות הציע לי להישאר באינטרנט של 013 ואף לשדרג למהירות 2.5 מגה ולקבל 3 חדשים חינם ללא התחייבות כהטבה להיותי לקוח ותיק ב - 013 . לפני שנתתי הסכמתי לשידרוג המהירות וידאתי מול מקס שהמבצע ללא התחייבות. מקס אמר שהמבצע ללא התחייבות ואף לא היה מוכן להגיד לי מחיר המשך אחרי חודשי החינם. לאחר שהתעקשתי לקבל מידע על חבילת ההמשך . נאמר לי 49 ש"ח ללא התחייבות.
כעת 013 ברק נרכשה על ידי נטויזן . ונטויזן לא מוכנים לכבד את ההסכם שלי עם 013 ברק. ביקשתי שיבדקו את ההקלטה של השיחה שבה נאמר לי שהמבצע ללא התחייבות. אמרו שיחזור אלי וכבר שבועיים לא חוזרים. לפני שבוע שלחתי מייל עם התשתלשלות העניינים לסמנכ"לית חטיבת הלקוחות של נטויזן - קרן שתוי ועד היום לא קיבלתי תשובה.
מבקש את עזרתכם.
אי כיבוד הסכם סוג הנזק :
לכבד את מה שסוכם עם נציג 013 ברק פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה