פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על שירות שאני לא אמורה לשלם ושאני כלל לא מקבלת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
22.4.08
לכבוד: תלונות הציבור
הנדון: חוצפה!
שלום רב,
ברצוני להביא לידיעתכם בעיה שאני מתמודדת איתה בחודשים האחרונים, ולאחר ניסיונות רבים וכושלים עייפתי ואמרתי די.
הסיפור מתחיל בחודש ינואר השנה כאשר התקשר אלי נציג מכירות של חברת 013 ברק. הנציג הציג עצמו בשם אבי (מספר טל' נייד: 052-4841456) והציע לי להתחבר לחברה שאותה הוא מייצג ולקבל שירותי אינטרנט. אבי הסביר לי כי המבצע מגיע לי מתוקף היותי סטודנטית שנה א' באוניברסיטה העברית בירושלים. במסגרת המבצע יכולתי לקבל שירות אינטרנט במהירות של 3 מגה בסכום של 23.5 ₪ בלבד בחודש. אבי שכח לציין כי בחיבור לאינטרנט יש שני גורמים המעורבים: הספק והתשתית ("מזל" שעלי להתמודד עם בעיה זו כדי ללמוד דברים חדשים...).
באותה עת אני כבר הייתי מחוברת לחברת 012 קווי זהב ומהם קיבלתי שירות אינטרנט. לאחר בירור קצר התברר לי כי, ראשית במידה וארצה להתנתק מחברת 012 עלי לשלם קנס של 250 ₪ (מתוקף ההתחייבות לשנה), ובנוסף גם אם אחליט לשלם את הסכום הזה המבצע שאבי הציע לי אינו משתלם לי היות ואני אשלם כל חודש יותר (זאת כאשר עושים את החשבון של ספק + תשתית – שאבי שכח לציין).
חצי שעה לאחר הסיכום שלי עם אבי התקשרתי אליו חזרה ואמרתי כי אני לא מעוניינת במבצע שאישרתי. הסברתי כמובן שהמבצע אינו משתלם לי כלכלית. אבי הסכים איתי ואמר כי הוא אינו יכול לבטל את ההסכם ושעלי להתקשר לשירות הלקוחות של החברה. עוד הוא הוסיף שהסיסמא שלי נכנסת לתוקף רק לאחר 4 שעות ורק אז יוכלו לבטל את העסקה.
מיותר לציין שכלל לא עשיתי שימוש בשירות שהוצע לי, לא גלשתי אף לא דקה אחת באינטרנט דרך חברת 013 ברק. מייד התקשרתי לשירות הלקוחות (טל': 1800-013-013), ואכן נאמר לי שרק לאחר 4 שעות אוכל לבטל את העסקה. גם לאחר 4 שעות התקשרתי והיות והשעה הייתה מאוחרת נאמר לי שלמחרת יחזור אלי נציג שירות שיטפל בנושא.
נציג לא חזר אלי לכן התקשרתי בעצמי, ומאז החלה מסכת הייסורים שלי עם חברת 013 ברק. שוחחי עם נציגי השירות איליה וסוניה אשר ניסו לברר את הנושא. בשיחתי עם נציגת השירות שמרית הובטח לי באופן חד משמעי שאם אחליף את המהירות של האינטרנט למהירות של 750 לא אשלם שקל אחד בלבד, השירות הוא בחינם לסטודנטים שנה א' באוניברסיטה העברית. התעקשתי לבטל את השירות, אך שמרית שכנעה אותי לשמר את המבצע וכך אוכל שנה הבאה לאחר שיסתיים החוזה שלי עם חברת 012 לעבור לחברת 013 ולקבל שירות זול יותר.
למרבה הפתעתי גיליתי בחיובי כרטיס האשראי שלי בחודש פברואר 2008 (10.2.08) חיוב על סך 7.03 ₪ מחברת 013 ברק. חיוב זה שודר ע"י החברה לכרטיס האשראי שלי בתאריך ה 6.2.08. התקשרתי לחברה ע"מ שיסבירו לי על מה מדובר. תחילה נאמר לי כי מדובר בתשלום יחסי ולאחר מכן בשיחה עם נציג שירות בשם אלדד נאמר לי כי מדובר על שירות שיחות לחו"ל (שיחות לחו"ל!?!?!!?!?). הסברתי שההסכם שלי לא כלל שיחות לחו"ל ושהובטח לי שאני לא משלמת היות והשירות הוא בחינם. הובטח לי זיכוי.
בחודש אפריל (10.4.08), שוב, חויבתי ע"י 013 ברק – פעמיים: החיוב הראשון על סך של 6.80 ₪, אשר שודר ב 19.3.08 והחיוב השני גם הוא על סך 6.80 ₪ אשר שודר ב 6.4.08.
זיכוי??? לא היה ולא נברא, רק חיובים נוספים.
בתאריך ה 13.4.08 דיברתי עם מתי אשר הסביר לי כי היחיד שיכול לטפל בבעיה הוא אלדד. אלדד הוא זה ששלח את הזיכוי והזיכוי חזר אליו (למה? לא יודע.). שאלתי האם אני תלויה עכשיו במשמרות של אלדד ומתי שהוא יחליט להתקשר אלי – כנראה שכן. מאז, לא נוצר איתי קשר. הסברתי שאני סטודנטית, אני מתגוררת בירושלים והדרך היחידה שלי לתקשר היא דרך הפלאפון שלי לכן כל שיחה ל013 ברק עולה לי ביוקר, (כשלוקחים בחשבון המתנה של 10-15 דקות עד שנציג עונה וכמובן הסבר הסיפור כל פעם מחדש).
דיברתי עם מספר נציגים: דודו, סוניה, איליה, שמרית, אלדד, מתי. בשיחתי האחרונה עם מתי הבהרתי שאני מבקשת שאלדד יחזור אלי עוד באותו היום ויסביר לי מדוע טרם זוכיתי ומדוע חויבתי על סכום נוסף. הסברתי שאני מבקשת זיכוי על הסכומים שנגבו ממני במרמה וכמובן שיימחקו כל הפרטים שלי מחברת 013 ברק. אני לא מעוניינת במבצעים חינם (כנראה שעדין לא למדתי שאין דבר כזה מתנות בחינם...).
אני יודעת שמדובר סכומים קטנים, אבל לא מהסיבה הזו יש להקל ראש. שיחות הטלפון שעשיתי עולות לי כסף ומהן מרוויחה חברת פלאפון, הזמן שלי יקר בשביל להתעסק עם שטויות שכאלו וכמובן חוסר הוודאות של החיובים הבאים. מי יודע אולי ככה חברת 013 ברק תמשיך לחייב אותי כל חודש בסכומים קטנים על שירות שאני לא אמורה לשלם (וגם לא מקבלת מהם) ויחשבו שאני לא שמה לב.
אני פונה אליכם בבקשה לעזרה, כיוון שעייפתי לדבר עם הנציגים אשר לא נותנים לי את המענה המגיע לי.
בברכה ובתודה מראש,
טאובליב אנדראה.
050-2313644
העתק: חברת 013 ברק
חברת ישראכרט
וגם בזבוז זמן ואנרגיות סוג הנזק :
זיכוי וביטול כל הפרטים שלי בחברת 013 ברק פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה