שירותיות גרועה בחברת ברק |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
אני סטודנטית באוניברסיטת בר-אילן. חברת ברק הצהירה על שירות שהיא מפעילה לפיו סטודנטים הלומדים באוניברסיטה יכולים מ-ב-י-ת-ם לגשת למאגרי המידע של האוניברסיטה. לפני למעלה מחודש פניתי לברק לבקש כי גישה זו תוסדר עבורי. מאז אני מועברת מנציג לנציג, ממוקד שירות למוקד תמיכה, מדי יום ביומו, כאשר עד עכשיו טרם הוסדרה הגישה. נציגי השירות מבטיחים הבטחות כי יבררו וייצרו עימי קשר, אולם לא עושים כן. מס' פעמים ביקשתי כי נציג בכיר/מנהל יחזור אליי והבטיחו שתוך חמש שעות ייעשה אולם למעט נציג בכיר אחד, שחזר אליי והבטיח לטפל בכך (וזאת לא עשה) הנושא טרם טופל. בכל פעם תשובה אחרת- "תקלה", "זה בגלל המיזוג בין החברות", "את לא מתחברת כמו שצריך", "מוקד אחר יחבר אותך", "שירות לקוחות לא התקינו טוב את החבילה" וכדומה. מה צריך לעשות כדי לקבל מענה שירותי ואיכותי בחברת ברק?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
חיבור למאגרי המידע של האוניברסיטה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|