פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב במרמה נושא התלונה:
רגב אילן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שבוע התקשר אלי נציג חברת ברק ושאל אם אני מעוניין לשדרג את חיבור האינטרנט שלי, אמרתי לו שמעולם לא עבדתי איתם אלא אני מחובר לבזק בינלאומי כבר מספר שנים. הנציג התנצל וניתק. היות ועלה בי החשד לגביית כספים במרמה וללא ידיעתי (יש לי מנוי טלפון בברק והכספים מגולמים במנוי זה ללא ידיעתי או רשותי) התקשרתי היום לחברת ברק. שוחחתי עם נציגת שירות שלאחר שגילתה כי אכן קיימת בעייה הפנתה אותי לאחראי בכיר (הנציג רוני) , האחראי אמר כי מנובמבר 2007 אני משלם מנוי אינטרנט לברק וכי חוברתי למנוי- לא ידוע ע"י מי חוברתי, אמרתי לו כי אני גולש דרך בזק ולא ברק והוא הציע לי פיצוי של 4 חודשים חינם ותשלום של 29 ש"ח לאינטרנט החל מיולי 08, תאריך בו מסתיימת לי החבילה עם בזק. בתחילה הסכמתי להצעה אך לאחר מחשבה והבנה כי חוייבתי בתשלום חצי שנה, תשלום לא חוקי כלל ובמרמה ע"י חברת ברק, אני לא מעוניין כלל בהמשך עבודה עם חברה זו. השארתי הודעה בשירות לקוחות ליצור עימי קשר, אך אף אחד לא מגיב להודעתי ולא חוזר אלי. פרטי השיחה אצלי במשרד ואשמח למסור אותם לנציגכם בשעת הצורך. מספר העסקה שלי בברק 137855834
כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי מיידי והתנצלות בכתב פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה