פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב לא נכון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר 2007 הצטרפתי לברק013 לקבת שירותי אינטנרט. העסקה אותה סגרתי עם נציגת השירות היא כי אני משלמת 29 ש"ח לחודש, ללא כל התחייבות מצידי. בבדיקה שגרתית של החיובים בכרטיס האשראי התפלאתי לראות כי מחייבים אותי במשך שלושת החודשים האחרונים על סכומים הגבוהים בהרבה ממה שסוכם:
מרץ- 50.02 ש"ח
אפריל- 61.99 ש"ח
מאי- 62 ש"ח
שלחתי אי מייל לשירות הלקוחות של ברק013 בתאריך 29/4/08, רק בתאריך 17/5/08 קיבלתי תשובה כי לא מצליחים לאתר את המנוי וביקשו שאשלח את תעודת הזהות ומספר טלפון. עד כה לא קיבלתי כל תגובה.

אני מבקשת לדעת מדוע העלו את המחיר על דעת עצמם, בלי ליידע אותי, וכמובן שאני דורשת לקבל החזר כספי עבור החודשים בהם שילמתי סכומים גבוהים בהרבה מהסכום המקורי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי!!! פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה