פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כדין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ-8 חודשים התנתקתי משירותי האינטרנט המהיר של חברה זו . אולם, אף לאחר שהתנתקתי מהם הללו המשיכו לחייב אותי בסכומים שונים ומשונים. בעקבות פניות חוזרות ונשנות, הגיעו הללו למסקנה שאני צודק וזיכו אותי על חלק מהסכומים (על חלק אחר הם טענו שאצלם מופיע זיכוי, ולי כבר לא היה כח להתווכח איתם על עוד 10 שקלים). אולם, בזאת הסאגה לא נפתרה: בחיוב של חודש אפריל, הופיע חיוב לא ברור ע"ס 23.5 ש"ח. לאור ההיסטוריה הארוכה שלי איתם, מהרתי להרים טלפון , וחיש קל הודיע המוקדן שאכן נעשתה טעות, והוא יבטל את החיוב הנ"ל במקום. אולם, לא רק שהחיוב לא בוטל - מאז עברו חודשיים ואף זיכוי לא נראה ברקע.
לי אישית נמאס מלפנות לחברה הזו, שכבר בעבר פניתי אליהם וקבלתי הבטחות שהנושאים בטיפול וכו', ובפועל שום דבר לא נעשה. כל מה שאני יודע זה דבר אחד - אני לעולם לא אהיה לקוח של החברה הזו, וגם את בני משפחתי אשכנע להתנתק מהם.
כספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה