|
|
|
|
|
|
סירוב לבטל עיסקה טלפונית 5 שעות(!) לאחר ביצועה |
נושא התלונה: |
יום שני 26 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
היום 26/5 נתתי בטלפון פרטי כרטיס אשראי לנציג 013 להצטרפות לאינטרנט 1.5 מגה.
לאחר 5 שעות, שבהן כמובן לא התחברתי ולא עשיתי שימוש - התחרטתי וביקשתי לבטל. נתקלתי בחומת סירוב בצורה שמעולם לא נתקלתי בכזו - דיברתי עם נציגה בשם יסמין ואחראית בשם לימור שאמרו ש"ברגע שנתתי פרטי כרטיס אשראי נכנסתי לתקופת התחייבות" ו-"אפילו אם היתה עוברת דקה לא היינו מבטלים". ניסיתי שוב לצלצל - אותה תגובה.
בלי קשר למוצר עצמו - פשוט עצוב שעדיין קיימת חברה עם תודעת שרות עלובה שכזו. עם כזה טיפול אין שום סיכוי שארכוש משהו מהם, וכמובן בכל שיחה עם מכרים/עמיתים לעבודה (ויש כאלה...) אתן אותם כדוגמא רעה.
|
עוגמת נפש ו |
סוג הנזק : |
ביטול מיידי של המנוי ללא כל קנס או אחר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|