פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב לבטל עיסקה טלפונית 5 שעות(!) לאחר ביצועה נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
היום 26/5 נתתי בטלפון פרטי כרטיס אשראי לנציג 013 להצטרפות לאינטרנט 1.5 מגה.
לאחר 5 שעות, שבהן כמובן לא התחברתי ולא עשיתי שימוש - התחרטתי וביקשתי לבטל. נתקלתי בחומת סירוב בצורה שמעולם לא נתקלתי בכזו - דיברתי עם נציגה בשם יסמין ואחראית בשם לימור שאמרו ש"ברגע שנתתי פרטי כרטיס אשראי נכנסתי לתקופת התחייבות" ו-"אפילו אם היתה עוברת דקה לא היינו מבטלים". ניסיתי שוב לצלצל - אותה תגובה.
בלי קשר למוצר עצמו - פשוט עצוב שעדיין קיימת חברה עם תודעת שרות עלובה שכזו. עם כזה טיפול אין שום סיכוי שארכוש משהו מהם, וכמובן בכל שיחה עם מכרים/עמיתים לעבודה (ויש כאלה...) אתן אותם כדוגמא רעה.
עוגמת נפש ו סוג הנזק :
ביטול מיידי של המנוי ללא כל קנס או אחר. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה