פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אטימות וחוסר יעילות מטריף את הדעת נושא התלונה:
פז זהר שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של נטויזיון כבר שנתיים ולאחרונה בעקבות לחצי העבודה ביקשתי לשדרג את הקו שלי לחבילת ה7 מגה. בשירות המכירות הובטח לי שאין לי התחיבות מכיוון שאני לקוח קיים כבר כמה שנים (מה שהתברר כשקר חסר תקדים). בנוסף הובטח לי שהקו יתעדכן בתוך 4 שעות מרגע המכירה, מה שגרם לי לקחת עבודה שכבדה על רוחב הפס שלי באשלייה שבתוך 4 שעות אני אגלוש ב7 מגה.
דבר לא עזר ובעבור 6 שעות חזרתי למחלקת שירות הלקוחות וביקשתי לבדוק מדוע איני גולש ב7 מגה. הוסבר לי שהתהליך לוקח עד 72 שעות ושאני בכלל בהתחיבות לשנה!

לאחר טירטורים רבים שבהם בסך הכל ביקשתי לדבר עם מנהל משמרת
(לא דיברתי איתו, בטענה שהוא הלך הביתה לפני חצי שעה (דיברתי עם שירות הלקוחות במשך 3 שעות!!!).

כעת החברה בה אני עובד ספגה הפסד כספי על סמך ההתחיבות שלי וקנסה אותי ב2500 שקל (כמו 10 חודשי גלישה)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

כעת ברצוני לעזוב את השירותים שלהם ובכל זאת הם מתעקשים להמשיך ולהעביר אותי בתוך מחלקת שירות הלקוחות לחינם במקום לתת לי לדבר עם עובד בכיר.

השירות התברר כמזוויע, אין לי שום רצון לעבוד עם נטויזיון יותר מעולם.
עלבון, בזבוז זמן, כספי סוג הנזק :
ניתוק מיידי של המנוי שלי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה