פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי , הבטחות לשווא , אי קיום תנאי עיסקה מול סוכן מכירות ! לפחות איתי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
- כתובת:
ראשי - שירות לקוחות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 06/03/08 התקשרתי לחברת ברק 013 \ נטויזן , ענה לי נציג מכירות בשם אלעד . (לא יכלו למסור לי את שם משפחתו)
מס לקוח שלי בחברתכם 156595
התעניינתי כלקוח חדש שאלתי אותו על מבצעים וכ'ו . אלעד אמר לי שהמבצע שלהם הינו 34 ש''ח לחודש (להתחייבות של חצי שנה\ללא התחייבות בכלל את זה תאמת שאני לא זוכר) אמרתי לאלעד שאני אברר בעוד כמה חברות על מחירים וכ'ו , אלעד בתקיפות שאל אותי , "אם אני דואג לעשות לך את החיוב החודשי ב29 ש''ח אתה סוגר אצלי" .
אמרתי לו שכן וזהו סגרנו את השיחה . מאחר ואני לא תמיד בודק חשבוניות וכ'ו
החיוב בחברת ברק 013 היה לגנבה ! 34 ש''ח ולא 29 ש''ח כמו שסוכם עם נציג המכירות אלעד .
התקשרתי להסדיר נושא היום 11/06/08 . ענתה נציגה : נטע בשירות הלקוחות , שהסברתי לה מה קרה אמרה לי שרשום אצלה במחשב שדובר על 34 ש''ח וזהו מבחינתה היא נעולה ולא יכולה "לעזור" , הציעה לי חודש נוסף "חינם" .
אני לא רוצה לקבל "מתנות" מהחברה שלהם אלא מה שהובטח מולי בזמן העיסקה שמתברר כשקרי ! אחרי שביקשתי ממנה שתעביר לי מישהו יותר מוסמך ממני העבירה לי את מורן אפללו (מנהל מקצועי ושירות לקוחות) ככה נמסר ממנו לפחות , ששמה שוב הייתי צריך להסביר הכל מההתחלה וכמובן אותם תשובות , זה מה שאני רואה שתועד וזה מה שנסגר מולך ! ! !
הסברתי לו שוב ושוב את מה שאני ואלעד סיכמנו . הוא אמר שאין סיכוי ולא יכול ליהיות והוא מאמין רק למה שרשום מולו . בסוף אמר לי "תשמע , אנחנו בד''כ לא עושים את זה וזה חריג מאד אבל אני אדאג שיחייבו אותך 29 במקום 34 ש''ח" תוך הסברה עם גישה מגעילה כאילו אני מנסה "לסחוט" "לגנוב" "לקבל משהו שלא דובר עליו" . ממש גועל נפש ! אחרי זה "ניפנף" אותי למס פקס שאני ארשום תלונה (תלונות הציבור) .
כאילו עושים לי טובה .!?! כל העיניין הוא שקלים מעטים , זהו עיניין מעצבן שמשקרים לך על מנת שתסגור עיסקה ושל הבטחה של נציג מכירות . אני דורש לקבל את מה שהובטח לי מהחברה הנ''ל ואם לא הייתי מחוייב (מה שהתברר גם כ שקר) הייתי מייד עוזב ולא ממליץ על החברה 013 ברק. אנא טיפולך בנושא , תודה רבה !
עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי על החודשים שחוייבתי 34 ש''ח וחיוב תמידי של 29 ש''ח פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה