פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשת התנתקות שלא נענתה נושא התלונה:
‏יום שני ‏23 ‏יוני ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23/6/08 בשעה 18:15 התקשר אלי נציג מקשרי לקוחות של ברק 013/ נטוויזן (אם אני לא טועה, שמו היה אייל), בעקבות בקשתי להתנתק מהשירות. לאחר שיחה קצרה בה הבהרתי לנציג שברצוני להתנתק הוא בדק את פרטי החשבון ואמר לי שאני מנותק, לפי בקשתי.

דובר על חבילת גלישה של 2.5 מגה אשר תקופת ההתחיבות שלה כבר הסתיימה. כשדברתי עם נציגת שירות הלקוחות נאמר לי שהתשלום על חלק יחסי מהחודש יהיה ביחס ישר (כי בקשתי להתנתק היתה באמצע החודש).

יומיים לאחר מכן, שראיתי להאינטרנט עדיין מחובר, השארתי הודעה באתר שלהם שאני עדיין מחובר למרות שבקשתי להתנתק אושרה ע"י הנציג (רציתי לחסוך מעצמי את מה שאני עושה עכשיו, לריב), שלחתי פקס וגם הודעת מייל (תוספת של קובץ עם כל הפרטים שלי) שעל האחרון קיבלתי מייל ששלחתי הודעה ללא פרטי האישיים לכן לא יכולים לחזור אליי (למרות שהיה שם את כתובתי ואת מס' הנייד שלי). שלחתי להם מייל בחזרה עם מס, הטלפון הנייד שלי, אבל למרות זאת לא שמעתי מהם...

היום שקיבלתי את החשבון האשראי, ראיתי שבתאריך 06/07/08 חוייבתי על סך 71.99 למרות שחודש לפני כן הודיעו לי שאני מנותק סופית.
עגמת נפש, בזבוז זמן שבין כה וכה לא ממש יש לי ובזבוז כסף סוג הנזק :
את הזמן הם לא יכולים להחזיר לי... אז לקבל בחזרה את כספי וכן גם התנצלות מנציג השירות שנשמע לא מרוצה בכלל מהחלטה שלי (לצערי הרב,ציפיתי שהוא יעקב את התנתקותי), וכן גם מהחברה כי רציתי לחסוך מעצמי את הסיטואציה הזו והם הכריחו אותי להגיע אליה. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה