פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על שירות לאינטרנט ללא אישור וללא מתן שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי.
חברת ברק החלה לחייב אותנו החל מאוקטובר 2006 בשירותי אינטרנט ללא אישורינו וללא כל מתן שירות על ידה.
אימי הינה לקוחה של חברת ברק בשיחות לחו"ל ומעולם לא היתה לקוחת אינטרנט שלהם. אנחנו מנויים של חברת בזק בילאומי לשירותי אינטרנט החל מ - 2003. מעולם לא יצרנו קשר עם חברת ברק לשירותי אינטרנט.
ההחלטה לחיוב היתה חד צדדית מצד חברת ברק וחויב הכרטיס אשר שימש לשירותי הטלפון אותם צרכה אימי.
יש לציין כי חברת ברק מעולם לא הביאה לנו שם משתמש או כל פרט אחר הקשור לאינטרנט וכן מעולם לא השתמשנו בשירותיה האמורים. גלישה ברשת במשך כל זמן החיוב נעשתה דרך בזק בינלאומי, כלומר חברת ברק נקטה במדיניות של הקטנת ראש למרות שראתה כי אינה מספקת שירותים חייבה את כרטיס האשראי שפרטיו היו מצויים בידה בגין שירותים אחרים.
בשיחה עם נציגת השירות ושני מנהלות בחודש אוגוסט 2008 נטען על ידם כי אישרנו להם לחייב את הכרטיס כאשר נשאלו מי נתן את האישור (שכן אף אחד לא אישר) ניטען על ידם שפשוט יש אישור ואין להם תיעוד מי אישר את החיוב. הפנייה הראשונה לחברת ברק בוצעה לפני כ- 3 חודשים אשר כבר אז הועלתה הבעיה כי אינם מספקים שירות ועדיין גובים כסף ובכל זאת חברת ברק המשיכה לחייב אותנו עד היום.
אודה על טיפולכם המהיר.
כספי סוג הנזק :
החזר כל הסכום + פיצוי כספי על טלפונים ובזבוז זמן פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה