פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ל-6 חודשים< נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
רציתי לנתק את האינטרנט ולעבור לאינטרנט רימון, התקשרתי אליהם וקיבלתי שבוע ניסיון.יומיים אחרי (17.8.08) התקשרתי לברק 013 וביקשתי להתנתק מהשירות, ענתה לי אורטל (מנהלת שירות לקוחות) ושיכנעה אותי להישאר בטענה כי יש להם שירות שנקרא מסננט והדיל שאקבל הוא 24 ש"ח לחודש. לא הסכמתי בהתחלה וביקשתי חודש ניסון חינם ללא התחייבות. היא הסכימה ובתנאי שאם אני לא מתקשר אחרי חודש, המנוי נכנס לתוקף לעוד 5 חודשים,. כמו כן, שאלתי מספר פעמים והיא בפירוש אמרה שלא מדובר בתוכנה שיושבת על המחשב.הסכמתי. לאחר יומיים התפניתי וראיתי שמדובר בתוכנה. התקשרתי כדי להתנתק ואז נאמר לי שאני בהתחייבות של חצי שנה. ביקשתי לדבר עם אורטל ואכן אורטל ענתה לי אך אמרה שזו לא אורטל שדיברה איתי יומיים לפני כן ובשום פנים ואופן לא הסכימה לבטל לי את ההתחייבות, אמרה שתברר את הנושא עם אורטל שעשתה איתי את הדיל ותתקשר אליי. כמו-כן, אמרה שאין להם אפשרות להאזין לשיחות כי "השיחות לא מוקלטות אלא מתועדות". לא חזרו אליי ויום למחרת התקשרתי אליהם. הפעם מנהלת שירות הלקווחות אמרה שמעודכן לה שזו אותה האורטל שדיברה איתי יום לפני היא זו שסגרה איתי את הדיל. שוב, לא היה עם מי לדבר והתשובה הייתה : " המנוי הזה לא יבוטל".
מה עושים ?
כספי סוג הנזק :
ניתוק המנוי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה