פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוגזם בשל הטעיית נציגי שירות של חברת 013 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25 ביוני בעלי רכש כרטיס חיוג מאוסטריה לישראל דרך חברת 013. עלות הכרטיס הינו 40 ש"ח ובתוכם 300 דקות שיחה. מתוכם ניצל בסה"כ 104 דק' כפי שנאמר ב-30 ביוני ע"י נציגה בשם הגר. לכן, ביקשתי להעביר את הכרטיס לבני השוהה בארה"ב, והדבר אושר ע"י אותה נציגה, ולפיה העלויות הן 30 ש"ח ל-300 דק' כשהפרש הדקות יחושב באופן יחסי.

ב-16 ביולי התקשרתי שוב לברר עוד כמה זמן נותר לדבר, ונציגה בשם אסנת טענה ששוחחנו 268 דק', כך שנותרו עוד 32 דק'.

ב-18 ביולי התקשרתי שוב ונציגה בשם נטלי אמרה ששוחחנו רק 200 דק', כך שנותרו עוד 100 דק'. הופתעתי ולכששאלתי לפשר העניין נאמר שהיא חישבה וזה מה שנותר.

ב-21 ביולי שוחחתי שוב עם נטלי, וכעת טענה שחרגנו ב-20 דקות ממסגרת 300 הדקות. שאלתי מה העלות, ונאמר 2.90 ש"ח ל - 2 דק'. באותה השיחה ביקשתי לרכוש מנוי חדש ובאותו המבצע. הנציגה טענה שאפשר לחדש את אותו כרטיס החיוג ולהמשיך באותו המבצע, וכך סיכמנו.

כשבני צלצל ביום למחרת עדכנתי אותו והסברתי לו שחידשתי את המנוי ויש לו עוד 300 דק' שיחה, אך מהכרטיס הקודם יש לו חריגה של 20 דק'. הוא מיד צלצל ל-013 הבינלאומי ושוחח עם נציגה בשם נורית שהבטיחה שיקבל זיכוי של 50 שקלים בגין טעות של המערכת.

ב-12 באוגוסט בני עדכן אותי כי החיוב של חודש יולי עומד על סך של 354 ש"ח!!! לפיכך, ביקש ממני לברר מדוע. מיד התקשרתי לחברה, שוחחתי עם נציגה בשם עדי, שהבטיחה לשלוח במייל ובדואר את פירוט השיחות שעד היום אני ממתינה לו. בשעה מאוחרת יותר כשגיליתי שפירוט השיחות טרם הגיע למייל התקשרתי שוב, וכעת נציגה אחרת בשם אסנת הבטיחה שתשלח, וגם היא לא שלחה.

יותר מאוחר באותו היום, כשגיליתי שכל בקשותיי עולות בתוהו, ביקשתי לשוחח עם האחראית, ואכן שוחחתי עם נציגה בשם תמי וסיפרתי לה את כל השתלשלות העניינים שהזכרתי לעיל, היא הציעה 148 ש"ח זיכוי ולכשסרבתי הבטיחה לבדוק את הפרטים לעומק ולחזור ביום למחרת. המתנתי מספר ימים והיא פשוט לא חזרה אליי.

בבוקר ה-17 באוגוסט שוחחתי עם יסמין, כדי לברר מדוע תמי לא חזרה אליי והיא הבטיחה שהיא תחזור, אך תמי לא חזרה. אחה"צ דיברתי עם שירז, ותמי עדיין לא חזרה.

ב-18 באוגוסט שוחחתי עם ניב שהבטיח שתמי תחזור אליי - וסופסוף הואילה בטובה לשוב אליי, וכעת טענה שפשוט אין מה לעשות, נוצרה אי הבנה עקב שימוש חוזר באותו כרטיס חיוג, בעוד שביקשתי כרטיס חיוג חדש והנציגה נטלי טענה בפירוש שאפשר להמשיך את אותו הכרטיס באותם התנאים - 300 דק' ב-30 ש"ח. אי לכך, עפ"י תמי עליי לשאת בתוצאות ולשלם את הסכום הנקוב במלואו, למרות הטעייה מפורשת של נציגת השירות שלה!

עקב כך, ביקשתי לשוחח עם האחראית שמעל תמי, והבטיחו שנציגה בשם אורטל שטרית תתקשר אליי. מאחר שלא קיבלתי שום שיחה עד לשעות אחה"צ, התקשרתי בעצמי שוב לחברה ונציג בשם אולג הבטיח שהיא תחזור אליי למחרת.

יומיים לאחר מכן, ב-20 לאוגוסט דיברתי עם נציגה בשם שירן שהבטיחה שאורטל תשוב אליי מחר.

ב-21 באוגוסט דיברתי עם נציגה בשם עדי שהבטיחה שאורטל תשוב אליי היום. בשעות הצהריים שבה אליי אורטל וטענה שאין מה לעשות, זו טעות שלי בתור לקוחה שלא שאלתי את השאלות הנכונות והיא מוכנה לתת פיצוי של מחווה בסך 100 ש"ח, בלי קשר לכל השתלשלות העניינים שמתועדת אצלי היטב.

בין השורות, עם כל הצער, אני חייבת לציין שהחברה גילתה חוסר מקצועיות ברבים מהפרטים שמסרה לי, גם אודות משך זמן השיחות ומהמקומות שמהן בוצעו.

בשורה התחתונה, חברת 013 מחייבת אותי בסכום של 354 ש"ח, בשל הטעייה מפורשת וברורה של נציגת החברה. אף אחד מהנציגים מהזוטרים ועד לבכירים פשוט לא מוכן לקחת אחריות. ולא די בכך: את הזיכוי שהובטח לבני על סך 50 ש"ח טרם קיבלתי, ביצעתי מעל לעשרים שיחות טלפון חוזרות ונישנות כדי לתפוס את נציגי החברה וללבן את העניין הכל כך פשוט הזה, ובד-בבד בזבזתי שעות על גבי שעות כדי לא לערב גורמים חיצוניים.

מעבר לכך, מטרה לא פחות חשובה מבחינתי היא איננה להכפיש את שמה של חברת 013, אלא להפוך את הסיפור הזה לנחלת הכלל, כדי שיכירו, ידעו ויזהרו מהטעיות, מחובבנות ומזלזול משווע בלקוח של החברה הזו...
כספי, עוגמת נפש, סוג הנזק :
זיכוי ההפרש בין החיוב לבין זה שהיה צריך להתבצע בפועל + פיצוי כספי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה