פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול הרשאה אשר לא נענתה נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אפריל ביקשנו להתחבר לאינטרנט של חברת ברק. נתנו את כרטיס האשראי , התחברנו פורמלית והיינו צריכים לקחת את המודםחברת בזק. לאחר כמה ימים התחרטנו וביקשנו לבטל את העיסקה ולבטל את הוראת הקבע אשר נתנו דרך כרטיס האשראי, ומשם התחילה דרך הייסורים.
הוראה לא בוטלה לא דרך כרטיס האשראי ולא דרך חברת הכבלים.
אנו מחוייבים כל חודש בסך של87.25 וזאת למרות שביטלנו את העסקה תוך 14 יום ולא השתמשנו כלל בשירותי האינטרנט.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא, לאלתר. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה