|
|
|
|
|
|
גביית סכום כסף בניגוד לנאמר ע"י נציג החברה |
נושא התלונה: |
יום שני 12 מאי 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
מרכז אומגה, מת"מ חיפה, 31905 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 12.5.08 סיכמתי על תעריף לאינטרנט במחיר 39 ש"ח לחודש. כעבור מספר ימים פנה אליי נציג החברה ושיכנע אותי להוסיף גם שירותי אנטיוירוס והגדלת תיבה. הסכמתי להצעה הזאת (לצערי הרב). כאשר הגיע תדפיס כרטיס האשראי ראיתי סכום של 78.49 ש"ח. פניתי לחברה על מנת לברר למה הסכום גבוה כל כך ונאמר לי כי זה הוא מחיר השירות אותו הזמנתי. בנוסף, אמרו לי כי יש לי התחייבות ל-3 חודשים ורק לאחר שלושת החודשים האלה אפשר לבטל את השירותים הנלווים לאינטרנט. תדפיס כרטיס האשראי הבא וזה שלאחריו הראו כבר סכומים של 137.40 ו-144.47 ש"ח. פניתי לחברה על מנת שיסבירו לי מה פשר הסכומים האלה. הסברתי לנציגת השירות של החברה כי דובר על סכום של 79 ש"ח ולא 140. היא טענה כי בחודש הראשון זה היה 79 ש"ח ולאחר מכן הסכום הוא 140 ש"ח. ביקשתי להתנתק והיא אמרה כי לא יכולה לנתק אותי וכי מנהלת כלשהי תחזור אליי. כעבור מספר שעות חזרה אליי מנהלת שלה. כאשר הסברתי לה את המצב היא כבר טענה כי ה-79 ש"ח זה חיוב יחסי לאותו חודש (לעומת הנציגה הקודמת שטענה היא זה הוא מבצע של החודש הראשון) ולאחר מכן זה המחיר (140 ש"ח). אמרתי כי לא דובר על מחיר כזה לעולם והיא אמרה שהיא יכולה לעשות החזר של 40 ש"ח בלבד וכי היא לא רואה מקום לשום החזר אחר. כאשר אמרתי שברצוני להתנתק היא אמרה כי עליי לשלם את מחיר האינטרנט עד סוף ההתחייבות (390 ש"ח).
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי+ התנתקות מהחברה ללא קנס |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|