פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיית לקוח נושא התלונה:
רסקין ליבי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏אוגוסט ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
אורי ניסן 4 ר"ג כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/8/08 התעניינתי לגבי רכישת שרת מחברת ברק לשירותי אינטרנט. לאחר שהשארתי את פרטי שבה אלי נציגת שירות ומסרה לי את הפרטים שהתבקשו על ידי. ביקשתי לחשוב על הפרטים וסיימתי את השיחה. לאחר מס' דקות שב אלי טלפונית נציג נוסף החל במסע שכנועים מסיבי ולאחר שהבטיח כי אני יכולה לבטל את התקשרותי עימם בכל רגע נתון נתתי את הסכמתי לביצוע ההתקשרות. לאחר כשעה קלה הבנתי כי טעיתי והתקשרתי לבטל אך אז נטען ע"H נציג שירות אחר כי אין אפשרות לבטל והוא מצטער על המידע השגוי שנמסר לי .
כספי סוג הנזק :
לבטל את ההתקשרות לאלתר ללא כל תשלום. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה