פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמינות בהתנהלות מול לקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏06 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
למ' תלונה שלום רב.
התחברתי לחב' 013 לשירותי אינטרנט בתאריך 01/9/08, לאחר שהציעו לי את המחיר הזול ביותר.
העסקה הייתה1.5 מ"ב 9 חודשים ראשונים ב- 33 ש"ח
ו- 3 חודשים נוספים חינם, כל זה במהלך שנה, כאשר חודש ראשון הינו לנסיון ואם אסכים אזי אחוייב לשנה ולא דובר על המשך ההתקשרות מעל לשנה
כמו כן הוסכם כי את פרטי ההתחייבות אקבל אליי למייל.

וראו איזה פלא קיבלתי אלי למייל את החבילה הבאה:
"תאור חבילת הגלישה שלך:
אינטרנט מהיר ב ADSL במהירות 1.5MB/150KB, מחיר 33 ₪ לחודש בהתחייבות לשנה. המחירים כוללים מע"מ.
בתום התקופה יועבר מנוייך לחבילת הגלישה הכוללת:
אינטרנט מהיר ב ADSL במהירות 1.5MB/150KB, מחיר 52.93 ₪ לחודש .המחירים כוללים מע"מ."

ולא מדובר על חודש נסיון ולא מדובר על 3 חודשים חינם בסוף תקופה מה שכן מדובר זה על העברה למסלול לאחר שנה שלא סוכם עליו.

במשך כמה ימים התכתבנו (אני והחברה) לגבי תיקון המייל והחבילה ולהלן הפירוט:
3/9/08
תודה על פנייתך בנוגע לבירור החבילה, שמי טומי ואני מקווה כי יצאת שבע רצון משיחתנו (מספר פניה: 140683094).
להלן הפרטים המעודכנים במנוי שמספרו :15728622 , שם משתמש : ehud.kreimer
1. החל מתאריך 01.09.2008: אינטרנט במהירות 1.5Mb/150Kb ב ADSL במחיר 33 ש"ח לחודש , למשך שנה.
2. החל מתאריך 02.09.2009: אינטרנט במהירות 1.5Mb/150Kb ב ADSL במחיר 52.93 ש"ח לחודש , ללא התחייבות , כמחיר קבוע .
3. הריני לאשר כי החבילה הינה בהתחייבות לחודש אחד בלבד .
4. המחירים כוללים מע"מ ואינם כוללים תשלום לחברת בזק.
ולהלן תשובתי:
3/9/08
טומי שלום רב.
כזכור לי משיחתנו, ביקשתי במפורש כי סעיף 2 לא יחול כלל ולאחר שנה המנוי
ינותק אלא אם ציינתי אחרת במפורש.
אני שוב מבהיר שאין לי רצון לשלם יותר על הגלישה באינטרנט ולו שקל אחד נוסף.
על כן אבקש לשלוח אלי נוסח חדש בו מצויין במפורש שההתקשרות שלנו הינה
לשנה בלבד אלא אם ציינתי זאת במפורש, אחרת עליכם לנתקני בתום השנה.
כמו כן בהסכם לא מצויין כי החיוב הינו ל- 9 חודשים ומוענקים לי 3 חודשי
גלישה חינם שהם הרבעון האחרון לשנת ההתקשרות.
אבקש לשלוח אלי ללא דיחוי את הנוסח החדש, הנוסח שנשלח אלי הינו כמו הנוסח
של המכתב הקודם שבעקבותיו פניתי אליכם.

לאחר עוד שיחות טלפון הובהר לי מעל לכל ספק כי לא אוכל להודיע על ניתוק
שנה מראש ועלי להתקשר לאחר שנה
ולהלן תשובתי 4/9/08:
שלום רב
היום (יום חמישי 4-9-08) בשעה 22:50 דיברתי עם נציג בשם זוהר.
ציינתי שאם אמצא בחוק סעיף המאפשר לי להודיע מראש על הפסקת המנוי הרי
המנוי יופסק לאלתר.

להלן פרטי החוק לפי: רשיון כללי ל 013- נטוויז'ן בע"מ למתן שירותי בזק בין-לאומיים
נוסח משולב נכון ליום ו' אב התשס"ח [ 07 אוגוסט 2008

48.1 :בעל הרשיון יכין נוסח של הסכם ההתקשרות אשר בכוונתו להציע למנוייו,
ויגיש אותו לעיון המנהל לפי דרישתו.
48.3 :הסכם ההתקשרות יהיה מודפס וערוך בצורה ברורה ונוחה לקריאה ולהבנה,
ויצוין בו בהבלטה כל תנאי או סייג בדבר זכותו של המנוי לבטל את הסכם
ההתקשרות או בדבר חבותו של בעל הרשיון כלפי המנוי;כל התניה בהסכם
ההתקשרות תובא במפורש ולא על דרך ההפניה.
48.5: בעל הרשיון ימסור למנוי עותק של הסכם ההתקשרות ונספחיו.
63.1: מנוי רשאי לבקש מבעל הרשיון הפסקת שירות; לצורך כך, יוכל מנוי
לפנות אל בעל הרשיון בכתב,לרבות באמצעות פקסימילה או באמצעות דואר
אלקטרוני ;בעל הרשיון יעשה כן, בהתאם
להוראות סעיף 63.2 לאחר שווידא את אמינות הבקשה.
63.2: בעל הרשיון יפסיק אספקת שירותיו כאמור בסעיף 63.1 לא יאוחר משני
ימי עבודה שלאחר המועד שקבע המנוי בהודעתו; לא נקב המנוי במועד, תבוצע
הפסקת השירות והפסקת החיוב בגינם לא יאוחר משני ימי עבודה שלאחר מועד
מסירת ההודעה לבעל הרשיון.


את הנוסח המלא ניתן לראות בכתובת:
http://www.moc.gov.il/sip_storage/FILES/9/629.pdf

ועל כן אבקש כתנאי להמשך התקשרותנו:
1. את פרטי ההסכם של נוסח ההתקשרות הכולל כאמור בסעיפים 48.1,48.3,48.5
המצויינים לעיל
2. הסכמה בכתב על ניתוק לאחר שנה מיום תחילת ההתקשרות ביננו.

והיה אם לא יינתן האמור לעיל , הריני מבקש להורות בזאת על הפסקת
התקשרותינו לאלתר ויצירת קשר עימי לגבי הסדר החשבון.

בברכה.
קרימר אהוד

כאמור לאחר מכתב כזה בוודאי שישלחו לי הסכם חדש במייל אך...לא
ולכן דיברתי עם נציגה ביום שישי 05/09/08
ובנוסף למייל העברתי לה את הנושא הבא:
המנוי לעולם לא מקבל בכתב את ההסכם בינו לחב' התקשורת
ולבקשתי הופנתי לאתר האינטרנט שלהם ובאתר האינטרנט של 013 בהסכם המנוי
ראיתי את הסעיפים הבאים:
http://products.netvision.net.il/MiniSites/Netvision/Agreement/index.html
והסעיפים הרלוונטים:
3.5 אנו נמסור הודעה על כל העלאה במחיר השירותים הבינלאומיים שלנו, לפני
כניסת ההעלאה לתוקף.
10.1 אתה רשאי לבקש מאתנו בכל עת להפסיק לקבל את השירותים, כולם או
מקצתם, באמצעות הודעה בכתב למוקד השירות, לרבות באמצעות דואר אלקטרוני או פקסימילה כפי שיפורסמו באתר האינטרנט. אנו נפסיק את אספקת השירותים לפי בקשתך עד תום שני ימי עסקים מיום קבלת הודעתך, אלא אם כן ביקשת להפסיקם במועד אחר.
לפי סעיך 3.5 הודעה של שנה מראש לגבי העלאת המחירים מבחינת הספק הינו מספק על כן לפי סעיף 10.1 ניתן לבקש להפסיק את השירות בכל עת והשירות יופסק עד תום שני ימי עסקים "אלא אם כן ביקשת להפסיקם במועד אחר" דהיינו כעבור שנה
הערה שניה:
מנהלת השירות הודיע לי שמשתמע מהנוסח שלהם שצריך לתת זמן הודעה סביר מראש - ועל כן הפנתי אותה שוב לסעיף 48.3 לרשיון של חב' 013 שהנוסח צריך להיות מפורש ולא על דרך ההפניה

כמובן שמנהלת השירות בשם ג'ניפר התחייבה בפני שביום שישי או לכל המאוחר ביום שבת אקבל מייל מתוקן.

ובמוצאי שבת בשעה 21:00 דיברתי עם נציג לגבי מייל שלא שלחו לי ורציתי להתנתק מכיוון שהחברה לא מספיק מחוייבת למה שהנציגים שלה אומרים.
והבטיחו לי שהמייל יהיה אצלי תוך שעה.
בשעה 22:30 שוב טל' לדעת מה קורה וכוונה להתנתק אם המייל לא מוכן ועולה מולי רענן מנהל השירות ומודיע לי שמחר (07/09/08) בשעה 14:00 הוא ירשום לי את המייל ולבקשתי להתנתק במיידי , תגובתו הייתה שאפנה אליהם בעוד חודש, וכמובן שאם רציתי לקבל את הקלטת השיחה בכדי להתלונן על צורת הדיבור שלו שהייתה מזלזלת הייתי צריך לדבריו צו בית משפט.

ולאחר כל סאגאת הדברים אני פונה אליכם בבקשה לעזרה, נתקו אותי מיידית מהחברה, אין לי שום רצון להיות איתם בקשר אפילו לא דקה נוספת.

בברכה קרימר אהוד
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה