פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מבצע שיחות לחו"ל שלא התעדכן במערכת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באפריל 08 נרשמתי למבצע "14 דקות שיחה בשקל" עם חברת ברק.
מסרתי פרטי ויזה ונמסר לי שתוך 24 שעות אוכל להתחיל לבצע שיחות לחו"ל.
ביצעתי המון שיחות ארוכות להרבה יעדים בעולם בידיעה שאני תחת מבצע ואין מה לדאוג בנוגע לעלות. כעבור חודש וחצי, קיבלתי חשבון טלפון מHOT על סך 1600 ש"ח!! שכמעט כולו מורכב משיחות לחו"ל במחיר מלא.
לאחר בירור מול חברת ברק, נמסר לי שמספר הטלפון שלי והמבצע לא עודכנו במערכת ולכן חויבתי במחיר מלא דרך HOT.
ביקשתי שיעדכנו את המבצע ושיזכו אותי. על מנת לזכות אותי נדרשתי לספק פירוט שיחות מחברת HOT וחשבונית של אותו החודש ונאמר לי שהזיכוי מתבצע עד חודש ימים. מסרתי עוד באותו היום את כל הנדרש ונמסר לי שזה בטיפול.
מאז התקשרתי לחברה פעם בשבוע בשביל לוודא שאכן הנושא בטיפול ושאני אכן אקבל את מלוא הזיכוי בחזרה. בכל פעם נמסר לי שהנושא בטיפול ושעליי לחכות עוד שבוע. מאז עברו כחודשיים וחצי.
במהלך הזמן הזה, קיבלתי חיובים נוספים (805 על חצי חודש ו704 ש"ח נוספים על חצי חודש שני) במחיר מלא לשיחות בחו"ל מבלי שהתעדכן המבצע !
שלחתי בשנית מכתב ופירוט שיחות של כל התקופה ושוב נמסר לי שהנושא בטיפול.
במהלך החודש האחרון שוחחתי על בסיס יומי עם לפחות 4 נציגי שירות שונים שסירבו להעביר אותי למנהל או גורם אחראי והבטיחו שיחזור אלי גורם אחראי אך לא חזרו אליי אלא לאחר שהתקשרתי שוב ושוב. במקרים רבים מסרו שחזרו אליי לנייד אך לא קיבלתי שום שיחה.
דיברתי עם מספר גורמים בכירים (לפחות כך הוסבר לי) שהבטיחו שהנושא בטיפול והכסף יכנס לחשבון הבנק שלי בסוף השבוע. מאז אותן הבטחות עברו כ- 4 שבועות!
כל זמן שביקשתי לשוחח עם מנהל, הושארתי בהמתנה מעל חצי שעה ואז השיחות נותקו !! באחד מהימים אפילו נותקו שיחותי במשך 3 פעמים.
בשיחתי האחרונה שבוצעה בתאריך 9.9.08, שוב נותקה השיחה ובפעם השניה שהתקשרתי העבירו אותי למנהלת שאמרה שהכסף יעבור אליי רק בעוד 3 שבועות ועד עכשיו נמסרו אליי דברים לא נכונים (חוסר אמינות ותקשורת מוחלט בין הנציגים!)
הגעתי למצב של התמוטטות ובכי בטלפון וכעס רב והחלטתי להפנות את הטיפול בנושא לעורך הדין שלי.
חוסר היכולת של החברה לטפל במקרים מסוג זה וחוסר המקצועיות וההתייחסות, בנוסף לחוצפה של כמה נציגי השירות הינם מתחת לכל ביקורת.

אני דורשת את הדברים הבאים :
זיכוי מלא ומיידי של כל הסכום שחויב ללא הצדקה מאז התחברותי למבצע.
פיצוי הולם על עגמת הנפש, חווית השירות הנוראית, הזמן הרב שבוזבז, שיחות הטלפון המרובות, הטרטור הבלתי פוסק, הכעסים והתסכולים.
בושה וחרפה שחברה בסדר גודל כזה מתייחסת כך ללקוחותיה וזוהי רמת השירות שהחברה מעניקה. פשוט מתחת לכל ביקורת. אני בטוחה שהתקשורת תשמח לשמוע כיצד חברה שמשקיעה כל כך הרבה בפרסום ושיווק החברה, לא משקיעה ברמת השירות, מקצועיות נציגי השירות ויכולת מתן הפתרונות.

זהו פירוט מינימלי ממסכת היסורים שנאלצתי לעבור בחודשיים האחרונים.
במקרים רבים שבהם התנהגו אליי בחוצפה ובזלזול מה שגרם לי למפח נפש וכמעט התמוטטות עצבים.
עגמת נפש סוג הנזק :
החזר כפסי מלא + פיצוי הולם באופן מיידי כמפורט לעיל. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה