פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שבוי בידי החברה< נושא התלונה:
אנג'ל אריק שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח מרוצה מאוד של חברת ברק 013!
לפני כשלושה חודשים התקשרתי לחברת ברק לשאול על מבצע כלשהו והשאלה האחרונה שלי היתה מתי נגמר לי מבצע האינטרנט כדי למנוע את הגניבה הידועה שהמבצע נגמר ואנחנו הלקוחות יודעים זאת רק כאשר אנחנו שמים לב שהחיוב גדל!!!
הנציג בטלפון אמר לי שהמבצע נגמר בתאריך 17/9/08 והמליץ לי להתקשר כשבוע לפני.
השבוע 10/9/08 התקשרתי ולמורת רוחי נתקלתי בנציגי לקוחות שהודיעו לי 3שהמבצע שלי נגמר בחודש שעבר וחוייבתי בסכום כמעט כפול מהמחיר ששילמתי בכנל תקופת המבצע, כאשר הבעתי את מורת רוחי נתקלתי בנציגה חוצפנית שתשובתה הראשונית היתה שמי שנתן לי את התאריך הינם נציגי מכירות לכן אין הם לא יודעים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
הנציגה אף התעלמה מתלונתי והציע לי דיל חדש שכדאי לי לקחת כי היא תכיל אותו גם החודש כי אני אמור להיות מחוייב החודש בסכום יותר גבוהה מהחודש שעבר+.חודש חינם בסוף התקופה דהיינו בעוד שנה.
מחיר המבצע היה 29 שח לחודש בחישוב שנתי 348 שקלים.
בחודש שעבר גבו ממני 53 שקלים ולפי דברי הנציגה החודש אשלם 59 שקלים סה"כ 112 שקלים למעלה משלושים אחוזים.
שרות צריך לדעת לתת.
שוב אני מדגיש אני לקוח מרוצה מאוד אבל כדי להימנע מחיובים מיותרים גם החודש אצטרך לסגור על עסקה חדשה על אף אי סביעות הרצון שלי מהטיפול בבעייתי והיחס המזלזל של נציגצ השירות.
עלבון, סוג הנזק :
החזר כספי של הסכום המיותר שנגבה עקב טעות של נציג המכירות. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה