פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרשמה לשנה התחייבות ללא בקשה מצידי ובניגוד לרצוני נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏14 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

לפני כ 8 חודשים הצטרפתי לשירות האינטרנט של 013 ברק בהתחייבות לחצי שנה.

כבר בהצטרפות ההיא נושא ההתחייבות עלה בשיחה ביני לבין הנציג ששוחחתי עימו, משום שאיני אוהב התחייבויות אך הבנתי שאין לי ברירה ובחרתי בהתחייבות המינימלית שהוצעה לי.

לפני כחודשיים הסתיימה תקופת ההתחייבות. באמצע אוגוסט ראיתי בפירוט האשראי שלי תשלום יוצא דופן. ב 18 לאוגוסט התקשרתי ל 013 ונאמר לי שמאחר ואיני בהתחייבות התשלום החודשי שלי עומד על כ 60 שקלים לחודש. כמובן שבשיחה עלתה אפשרות הוזלת השירות בתמורה להתחייבות אך אני לא הייתי מוכן אפילו לשמוע על כך.

ב3/9 עשיתי שיחה נוספת לשירות של נטוויז'ן, ושוב פעם ביררתי את סטטוס החיבור שלי, ווידאתי שאיני בהתחייבות, כהכנה לקראת בירורים לגבי הצטרפות לספק אחר שייתן לי חבילה ללא התחייבות.

ב14/9 קרה דבר שלא האמנתי שיכול לקרות. לאחר שהתחברתי לספק אחר שנתן לי חבילה ללא התחייבות התקשרתי ל013 וביקשתי להתנתק. להפתעתי אומר לי נציג החברה שאני נמצא בהתחייבות לשנה ואיני יכול להתנתק. שאלתי אותו מתי התחייבתי והוא אומר לי שב3/9 נתנה לי הצעה לחבילה מוזלת וביקשתי להצטרף אליה ומאז אני בהתחייבות.

הופתעתי מאד משום שהמציאות היא שלא רק שלא ביקשתי להצטרף לחבילה כלשהי, אלא אפילו לא שקלתי לעשות זאת, אפילו לרגע אחד, משום שנדרשה התחייבות. כאמור, במהלך השיחה שלטענת 013 התחייבתי בה לשנה, לא התרחש כלל משא ומתן כלשהו משום שברגע שהוזכר נושא ההתחייבות העניין הפך ללא רלוונטי בשבילי.

הצגתי את עמדתי זו בפני הנציג של 013 והוא העביר אותי לנציג בכיר ממנו. הנציג הבכיר אמר לי שברישומי השיחות במחשב שלו מופיע כי ב3/9 כי ביקשתי להתחייב לשנה ומבחינתו זה מה שקובע.

שאלתי אותו אם יש לו הקלטת שיחה והוא אמר שלא. ( כמובן שבמקרה זה אין אף חתימה כלשהי). הוא אמר שמבחינתו אין כל עילה לביטול העסקה שלטענתו נעשתה עימי ואני אאלץ להישאר בהתחייבות כלפיהם.

התייעצתי עם מספר מביני ענין, משפטנים ואנשים שעבדו בחברות תקשורת, וכולם אמרו לי פה אחד שאין ל013 שום זכות חוקית לחייב אותי כך לשנה באופן שרירותי, על בסיס רישום מופרך של נציג כלשהו שאני מכחיש אותו מכל וכל. כולם אמרו לי: אם אתה טוען שלא התחייבת והם טוענים שביקשת להתחייב לשנה נוספת שיוכיחו את טענתם בהקלטת שיחה או באופן אחר.

לפני שאני נוקט בצעדים כלשהם ,אני פונה אליכם בבקשה לסייע לי מול 013, בתקווה שמישהו בחברה שם יתעשת ויעשה את הצעד הנכון.

נ.ב. חשוב לי לציין דבר נוסף, כאחד שעובד בחברת תקשורת גדולה, אצלינו ואני מניח שבכל החברות זה כך, לא ניתן לבצע שום שינוי בסטטוס הלקוח בלי לקחת פרטים מזהים, תעודת זהות ואמצעי תשלום.

איני זקוק לטיעון זה כדי להוכיח שלא התחייבתי ל013 משום שכאמור בכלל לא התנהל משא ומתן על כך, אך בכל זאת אציין שבשיחה ההיא הפרט המזהה היחיד שנתתי היה בתחילת השיחה, תעודת זהות או טלפון. (איני זוכר במדויק).

בתודה מראש

לוי נ.
כספי סוג הנזק :
ביטול ההתקשרות עם 013 פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה