פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיוך למסלול עם התחייבות לשנה מבלי ליידע נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏ספטמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש התקשר נציג מכירות של 013 לאשתי ושאל אותה מדוע היא לא מתקשרת לחול כמו שעשתה בעבר ואז סיפר לה כי במידה ותדבר מעל 45 שקלים היא תקבל איי פוד. השיחה הסתיימה ללא שהנציג ידע אותה כי מדובר בהתחייבות שנתית וללא הסכמה של אשתי למבצע כלשהו.
לאחר מספר דקות התקשר הנציג בשנית ולקח את מספר כרטיס האשראי בטענה כי יש לנו חוב שלא שולם.הנציג לא הזכיר שום התחייבות לשנה במסלול
לאחר כשבועיים נשלח האייפוד בדואר וכשבועיים אח"כ הגיעה חשבונית לתשלום חודשי במסלול אייפוד
כאשר ביקשנו להתנתק מהמסלול ולהחזיר את האייפוד מנהלת בשם שירן טענה כי מכיוון שהאייפוד נפתח אנו מחוייבים לשלם עליו כאשר ביקשנו להאזין לשיחות היא טענה כי לא כל השיחות מוקלטות וכי לא ניתן לבצע זאת
כמובן שכל התהליך מתבצע כך שאנחנו מתקשרים לחברה ממתינים דקות ארוכות לנציג שירות ואח"כ למנהל,הנציגים והמנהלים מבטיחים לחזור אלינו עם תשובות תוך מספר דקות וכמובן שלא חוזרים....
ההרגשה היא שהונו אותנו וגנבו מאיתנו
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול ההתחייבות לשנה תמורת החזרת האייפוד פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה