פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר אמון מוחלט< נושא התלונה:
אידה  נטלי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחר פניה למוקד שירות בנושא מעבר דירה - הוצע לי להקפיא מנוי עד שאחליט אם אמשיך בשירות או לא, נציגה הציעה הקפאה לחודש ולאחר החודש אמשיך עם הוזלה במחיר , לא עידכנה אותי שההוזלה מחייבת להישאר לק' במשך שנה!! פרט חשוב ביותר במצב שבו הייתי נמצאת,לאחר חודש פניתי לסיים התקשרות כי החלטתי לא להמשיך אחרי ותק של 6 שנים.. נענתי בשלילה עצם העובדה ששינו לי חבילה...
במידה ואסיים התקשרות אצטרך לשלם את הסכום החודש כפול סך החודשים לשנה
בגלל חוסר עדכון במידע אני נאלצת לשלם סכום לא הגיוני , למרות שהסברתי שאין סיכוי שהייתי מסכימה לעניין!! לאחר פניה לאחראית פניות הציבור נתקלתי באטימות מוחלטת ובחוסר הבנה ובנציגים שאפילו לא מביעם אמפתיה ללקוחות שלהם... כמובן שהשיחה לא מוקלטת ואין אפשרות להוכיח את הדבר ...
וכספי סוג הנזק :
ביטול מנוי ללא קנס יציאה והתנצלות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה