פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הרמאות של נטויז'ן:סוגרים עיסקה עם לקוח ולאחר שהתחייב מעלים אתה המחיר לרעתוi נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת ינואר 2009 חידשתי את המבצע עם חברת נטויז'ן , לאחר שמספר רב של חודשים שילמתי פי 3 מהסכום בו סיכמתי עם החברה, לאחר שבנטויז'ן החליטו להעלות את המחיר של האינטרנט פי 3 וזאת מבלי לעדכן אותי, וללא ידיעתי. החמור מכל הוא שבנוסף לעניין העלאת המחי ללא ידיעתי, הופסקו להישלח אליי חשבוניות תשלום, מתוך מטרה שלא אשים לב לכך שהמחיר הוקפץ ב 300 אחוז.
חברת 013 הצליחה בכך, ואכן מספר חודשים שילמנו מחיר מופרז ללא ידיעתינו.
לאחר שביקשתי בכל תוקף לסיים את התקשרותי עם החברה, זו ניאותה להציע לי הצעה זולה במסגרת מה שהגדירו " מבצע שימור" הסכמתי בכל זאת להישאר בחברה ,בניגוד למצפוני.
כעבור 10 ימים , משלא משלא נשלח אליי העתק מהחוזה התקשרות בדואר, חייגתי לשירות הלקוחות מספר רב של פעמים, כולל באותו יום, וביקשתי שישלחו לי את חוזה ההתקשרות אותו סוכם איתי מול החברה. בכל פעם סיפרו לי בתירוצים שונים שהחוזה יישלח אליי עוד מספר דקות \ שעות וכאמור הנ"ל מעולם לא נשלח. בחברה ניסו להרוויח זמן (שבועיים) שלאחריהם ע"פ החוק לא ניתן עוד לבטל עיסקה טלפונית.
לאחר שחלפו שבועיים, הועברתי למספר מנהלים שכולם התחכשו לתנאי העיסקה (עיסק ת השימור) לדבריהם הם אינם רואים את מה שאכן הובטח לי ( 10 נציגי שירות כן ראו זאת במשך אותה תקופה אך למרות הבטחתם לא קיבלתי זאת כתוב).
לבסוף החברה התנערה מהבטחתה לספק לי אינטרנט במחיר שהובטח לי, ודיברתי עם מנהלים רבים בחברה כולל סגן מנהלת קשרי הלקוחות וכלום לא עזר - למרות שחלקם הודו כי ראו מה הובטח לי, הם סירבו לעדכן זאת - ובכך ניצלו את העניין שכבר התחייבתי לחברה ואיני יכול לעזור אותה.
מדובר ברמאות לשמה, וחבל שחברה בסדר גודל כזה נהגה מולי כך בחוסר הגינות. (זו אינה הפעם הראשונה, אך הפעם זה עבר כל גבול).
הם הפסידו אותי ואת משפחתי כלקוחות - אנו לא נחדש עוד את ההתקשרות אצלם
זלזול וחוסר אמון סוג הנזק :
עמידה בחוזה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה