פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה לזיכוי - יותר מחצי שנה ! נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏מאי ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במאי 2008 חוייבתי בטעות ע"י 013, לאחר בירור טלפוני איתם הוסכם שמגיע לי זיכוי ואז אני מטורטרת ומתקשרת אליהם אחת לכמה זמן כדי לבדוק את סטטוס הפניה, וכל הזמן נענית שזה מועבר לטיפול אישי יותר ושזה לוקח זמן וכו'..
להלן מצורפים מיילים שנשלחו ממני ל - 013, שהם ההסבר הכי טוב למה שקרה, בסדר כרונולוגי יורד :

לכבוד

גלית כהן



גלית שלום רב,



בהמשך לשיחתנו היום ה-02/12/2008 { המזוהה לפי מספר פנייה: 142827053, מספר לקוח: 14877232 }

הנני מבצע בדיקה מקיפה אודות נשוא פנייתך.



בעת קבלת ממצאי בדיקתי אשמח ליידע אותך בפרטים



בברכה



בני זיתוני



benny zeitoony בני זיתוני



public appeals commissioner פניות ציבור





________________________________________________________

Tel: 04-8560109 Fax: 03-5201985 [email protected]



From: Cohen, Galit [mailto:[email protected]]
Sent: Sunday, November 30, 2008 8:52 AM
To: Gilat Deri; Feedback Private; Netvision Customer Service
Cc: Feedback Private
Subject: RE: בעיה חמורה בשירות לקוחות





לא חשבתי שאגיע לזה , אבל הנה אני פונה אליכם בפעם השלישית.



לאחר כל הפניות שלי אליכם ולאחר בדיקה של עמית בסכום שאתם צריכים לזכות אותי (להזכירכם עמית חישבה סכום של כ – 270 ₪ לערך), זוכיתי החודש בכרטיס האשראי בסכום של 41.38 ₪....

פשוט לא להאמין !!!!



אין לי מושג היכן יתרת הזיכוי, יתכן ששוב אני מזוכה אצליכם.

אני לא יודעת אם להמשיך להיות המומה מהשירות הלקוי ומשיח החרשים שאני מנהלת איתכם למעלה מחצי שנה.

אני מחכה לראות עד לאן הפארסה הזו תגיע .



גלית.




--------------------------------------------------------------------------------

From: Cohen, Galit
Sent: Sunday, November 02, 2008 11:41 AM
To: '[email protected]'; '[email protected]'; '[email protected]'
Cc: '[email protected]'
Subject: FW: בעיה חמורה בשירות לקוחות
Importance: High







ושוב שלום,



לאחר הפניה הראשונה שלי (לפני חודש וחצי !), קיבלתי שיחת טלפון ממנהלת בשם עמית, שהיתה המומה מהשירות שקיבלתי והבטיחה לי לטפל בבעיה באופן אישי.

עמית אף זיכתה אותי במספר טלפונים שבהם עדכנה אותי לגבי אופן הטיפול.

היא הגדילה לעשות ואף חישבה את הזיכוי המדויק המגיע לי, והבטיחה שתלווה באופן צמוד את התהליך עד שהזיכוי יגיע ליעדו (כרטיס האשראי שלי).



לאחר שעברה תקופת מה, שבסופה לא זוכיתי, התקשרתי שוב לשירות הלקוחות.

דיברתי עם מוקדנית שבדקה את הנושא ואמרה לי שזוכיתי שוב אצליכם ולא בכרטיס האשראי שלי. כמובן שנותרתי המומה, כי זו היתה הבעיה מלכתחילה.

ביקשתי לדבר עם עמית, נעניתי שהיא לא נמצאת ותחזור אלי לכל המאוחר ביום המחרת. כל זה היה בסוף שבוע שעבר.

לא זכיתי לקבל שיחת טלפון מעמית. מיותר לציין שאני מאוד מאוכזבת.

אם זו רמת הטיפול של צוות הנהלה, אז לא ברור איך אפשר לבוא בטרוניה לפקידים זוטרים.



אני מאוד מקווה שתטפלו בענין הזה אחת ולתמיד, ולא, איאלץ להגיש תביעה שתכלול פיצויים בגין עוגמת נפש.



גלית.


--------------------------------------------------------------------------------

From: Cohen, Galit
Sent: Tuesday, September 16, 2008 8:27 AM
To: [email protected]
Subject: בעיה חמורה בשירות לקוחות
Importance: High



שלום ניר,



אני פונה אליך אחרי שנואשתי מהמוקדניות ומשלוש מנהלות שירות לקוחות שעובדות תחתיך.

אני מקווה שאתה התחנה האחרונה, לפני שאני מגישה תביעה על עגמת נפש כנגד 013.



ת.ז. שלי היא 024566473. ע"פ ת.ז. תוכל לשלוף את פרטי המקרה שלי מהמחשב ולראות בדיוק במה דברים אמורים.

הבעיה (מאחר והכל מוקלט אצליכם אני אפרט את הבעיה מאוד בקיצור ) שלי מולכם החלה בתחילת מאי השנה, כלומר כארבעה חודשים.



במאי חוייבתי על ידיכם בטעות, לאחר שניתקתי את ההתקשרות מולכם. דיברתי עם מוקדניות (מרוה, רנין ועוד) שהבטיחו לי כל אחת בתורה, שתוך שבועיים אני אקבל זיכוי.

אכן קיבלתי זיכוי , אבל.. חלק מהזיכוי היה בכרטיס האשראי וחלקו אצליכם.

התקשרתי שוב ואמרתי שאין בינינו חוזה התקשרות יותר, ואני מבקשת את מלוא הזיכוי בכרטיס האשראי. המוקדנית התורנית הבטיחה לי שכך יהיה ושוב תוך שבועיים.

כעבור שבועיים שבסיומם לא זוכיתי, שוב התקשרתי ושוב אותו סיפור.

לאחר כמה ניסיונות ביקשתי לדבר עם מנהלת שירות לקוחות, דיברתי עם עדי, אדווה ושירן בוגנים. כל אחת בתורה הבטיחה לטפל בנושא באופן אישי ולחזור אלי עוד באותו יום, כדי לעדכן אותי בפרטים.

אף אחת מהן לא טרחה לחזור וכמובן אף אחת מהן לא טיפלה בבעיה.



ברור לך שהזמן שלי שווה הרבה יותר מסכום הזיכוי (למותר לציין שאני מאוד מאוד עסוקה), וכל הנושא הפך לענין עקרוני שאני מוכנה ללכת איתו עד בית משפט.

לא יתכן שלקוח יטורטר בצורה מבישה כזו, יקבל הבטחות שווא ממנהלות שירות לקוחות פעם אחר פעם.



אני רוצה שתידע שהשירות שקיבלתי מכם היה ללא רבב עד לנושא זה, וסיבת הניתוק שלי מכם לא היתה מסיבות של חוסר שביעות רצון כי אם מסיבות של סינון אתרי אינטרנט (אנחנו משפחה דתית ומצאתי את הסינון של אינטרנט רימון ראוי יותר מהסינון שאתם סיפקתם בזמנו). כל הנושא הזה הותיר בי רושם מאוד רע עליכם, וחבל.

בעידן התחרות של היום אני חושבת שחשוב שתידעו לשמר את הלקוחות שלכם ולגייס חדשים לשירותיכם.



אני מצפה שתטפל בנושא במהירות ותדאג למצות עם הרשלנים את הנושא. מחכה לשמוע ממך.



בברכה,

כהן גלית.

טל. לבירורים : 052-3664143.



כל רביעית הערכים שנמצאת אצליכם : עלבון, כספי, זמן ועוגמת נפש. סוג הנזק :
פיצוי כספי של הסכום הנדרש + תוספת עוגמת נפש + תוספת בזבוז זמן יקר שלי. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה