פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצר שונה מהמוצר שהתקבל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בזמן יצירת קשר עם חברת ברק בנוגע לטלפון מקומי, נמסר לי ע"י נציג המכירות פרטים טכניים על המכשיר (מתאם VOIP) . בזמן זה שאלתי איך המתאם יחובר? והאם ניתן לחבר את המתאם לראוטר כמו שכל המחשבים מחוברים?
נימסר לי שאכן המתאם מחובר לראוטר כמו כל מחשב אחר. בכדי לוודא הוספתי ושאלתי האם ניתן להעביר את המתאם מראוטר אחד למישנהו והאם ניתן לקחת את המתאם לחו"ל. נמסר לי שהמתאם יעבוד בח"ול אך אין תמיכה, ואכן ניתן להעביר את המתאם.

ביום ההתקנה התברר לי שהמתאם לא מתחבר לראוטר כמו מחשב כמו שהוסבר ע"י נציג המכירות, אלא מתחבר בין הראוטר למודם דבר הגורם למכשיר להיות נייח.
לא הסכמתי לקבל את המכשיר היות והתכונה העיקרית מבחינתי לא היתה במכשיר כפי שהובטח לי.
לאחר מכן התברר לי ש"ברק" ביצעו חיוב בכרטיס האשראי של 79 ש"ח.
לאחר שיחה עם מנהלת של "ברק" היא הבהירה לי שהחיוב לא יבוטל והוא בגין הטכנאי שהגיע לביתי.
היא טענה שהיא "לא מבינה למה זה כל כך חשוב לי מיקום המתאם", אני הגבתי שהיא לא צריכה להבין את חשיבות המיקום אלא להבין שהטעו אותי לגבי מאפייני המכשיר ולכן לא צריך לחייב אותי.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה