פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על חבילת שיחות לחו"ל ללא הסכמתי או ידיעתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב25/5/06 התחברתי לשירותי האינטרנט של ברק דרך כרטיס האשראי. (חשוב לי לציין שמעולם לא קיבלתי חשבוניות בצורה מסודרת מהם). לאחר שנתיים שהתנתקתי משירותי האינטרנט שלהם ועברתי לספק אחר גיליתי לתדהמתי שאני מחויבת בכרטיס האשראי בחבילה חודשית של שיחות בינלאומיות על סך 4.91 ש"ח. ראוי לציין שאין לי קו טלפון בבית ולא קרובים בחו"ל, כך שאין סיכוי שהסכמתי לרכוש חבילה שכזו.
ב22/10/08 שוחחתי עם מנהלת בשירות הלקוחות של ברק- נטויזין בשם ג'ניפר קופליארנקו וביקשתי זיכוי על כל התקופה שבה שילמתי על משהו שמעולם לא ביקשתי. ג'ניפר עמדה על כך שבתור לקוחה הייתי צריכה לקחת אחריות ולבדוק את פירוט החשבון שלי והסכימה לזכות אותי רק על 3 חודשים אחורה וכמובן לנתק אותי מהשירות. משום מה נאלצתי להשלים עם הזיכוי הקטן שקיבלתי למרות שמגיע לי זיכוי על כל התקופה.
בבדיקה שערכתי היום (12/2/2009) בחיובי האשראי של החודשים האחרונים גיליתי שלמרות השיחה עם גניפר באוקטובר שבה הובטח לי על ניתוק מהשירות, זיכוי על 3 חודשים אחורה וגם עצות חינוכיות לחים על טיבה של אחריות, אני עדיין מחוברת לשירות ומשלמת את הסכום הנ"ל כל חודש. לאחר הבדיקה התקשרתי למוקד השירות ולאחר חצי שעה של המתנה דיברתי עם נציג בשם יוני הרוש שבדק ואימת איתי שאכן דיברתי עם גניפר ואכן הובטח לי זיכוי וניתוק מהשירות. כאשר ביקשתי ממנו לדבר עם ג'ניפר הוא ניסה להעביר אותי מס' פעמים אליה אך לבסוף הסביר לי שגניפר לא תקבל את השיחה כיווןן שהיא נמצאת כיום בתפקיד שבו היא לא מדברת עם לקוחות. הדבר היחיד שיוני יכל לעשות זה לנתק אותי משירות ולזכות אותי מחודש אוגוסט 2006 עד היום (כמו שגניפר הבטיחה בזמנו).
אחרי שגלשתי בפורומים שונים של צרכנות גיליתי שישנם עוד הרבה אנשים שנתקלו בבעיה כמו שלי וקיבלו זיכוי על כל התקופה שבה חויבו על שירות שכלל לא ביקשו ולא השתמשו ולכן אני מבקשת שתעבירו את הבקשה שלי לברק נטויזין שבה אני דורשת זיכוי מלא על חבילת השיחות הבינלאומיות מ25/5/2006. במידה ולא איענה על כך איאלץ לתבוע אותם .

אודה על טיפולכם המהיר
מירב שפיר

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה