פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלום שלא כדין נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש אוגוסט 2008 התקשרנו למספר חברות כדי לברר מה עלות התחברות ביתית לאינטרנט, באותה תקופה היינו מנויים לשרות 012 .
בשיחה הטלפונית בקש נציג השרות של 013 את פרטינו המלאים כי לטענתו אחרת אינו יכול לתת הצעת מחיר. בעלי נתן לו את כל הפרטים כולל מספר כרטיס אשראי כאשר הובהר שאין התקשרות עד שניתן אישור טלפוני וכמובן לא יופעל השירות. לאחר זמן מסויים התחלנו לקבל בקשות תשלום עבור שרות האינטרנט.
התקשרנו שוב ואמרנו שאנו לא מעוניינים בשרות כי אנחנו מחוברים לספק אחר
העבירו אותנו מנציג לנציג ובסוף אמרו שניתן להקפיא את ההתחברות. לאחר זמן מסויים שוב קיבלנו הודעות חיוב התקשרנו שוב עד שהגענו למנהלת שרותי לקוחות בשם שושי, לאחר שיחה ארוכה איתה היא הבהירה שההתקשרות שלנו איתה חוקית כי נתנו את כל פרטינו ולכן עלינו לשלם על השירות. היתה אפשרות הקפאה של 3 חודשים אבל תקופה זו נגמרה ומבחינתם הם נותנים לנו את השרות
לאחרונה קיבלנו הודעה גם שהמבצע נגמר ושלחו לנו חשבונית.
אנו חושבים שזו עשיית עסק במרמה ומבקשים את עזרתכם בתודה מראש
משפחת נעים גבעון החדשה
כספי סוג הנזק :
ביטול גביית התשלום והחזר של התשלום שנגבה עד כה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה