קושי בניתוק |
נושא התלונה: |
יום שני 09 מרץ 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב26 למרץ מסתיימת ההתחייבות שלי כלפי ברק 013,בה הייתי מנוי לשרותי אינטרנט.היום,09/03/09 התקשרתי לשרות לקוחות על מנת להודיע על רצוני להתנתק בתום תקופת ההיתחייבות.מאותו רגע התחיל משחק הפינג-פונג,כשמעבירים אותי מנציגה לא בכירה(שמשום מה לא מורשה לנתק מנוי)לנציג בכיר בשם מורן שמתעקש לדעת מה המחיר שהציאו לי מחברה אחרת,גם אחרי שאמרתי לו לא פעם אחת שאני לא מעוניין לקבל הצעה מחברת ברק הוא המשיך בשיטת החוצפה שכנראה מקובלת בברק 013.לבסוף,לאחר 25 דקות על הקו הועברתי לנציגה נוספת שגם היא בכירה,וכמובן לא הספיקו 17 פעמים שאמרתי למורן(נציג בכיר)שאני מעוניין להתנתק וזהו!!!!בלי שום הצעות.גם הנציגה הבכירה האחרונה המשיכה בשיטה המקובלת .אני מבין שזאת עבודתם ולא מאשים אותם,המכתב מופנה לנציגים הכי בכירים,כדאי שיחשבו על שינוי השיטה כי החוצפה שהם מלמדים להשתמש בה ממש לא תגרום ללקוח לא רק להשאר,אלא גם לחזור מאוחר יותר.
|
|
|
|
|