פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סחיטת כסף נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בקיץ 2006 הצתרפתי לחברת נטוויז'ן כלקוח שרותי אינטרנט. לפני חתימת החוזה נאמר לי על התחייבות למשך שנה אחת ובנוסף על אפשרותי להפסיק את המנוי לאחר תקופה זו. בינואר 2008, כלומר לאחר שנה וחצי של שימוש הבחנתי שהמחיר של 117 ש''ח לחודש לא מתאים לי. התקשרתי לשרות לקוחות של החברה. בשיחה עם נציגת שרות לקוחות ביקשתי להוריד את המחיר ל-50 ש''ח ככל היותר או אחרת הייתי מפסיק את השימוש לחלוטין. נציגת השרות הסכימה לזה והבטיחה שמאותו רגע אני אשלם 50 ש''ח לחודש בלבד. במאי 2008, כלומר 4 חודשים לאחר מכן הבחנתי בתדפיס חשבון הבנק בזה שהחברה עדיין למרות ההסכם הטלפוני מחייבת אותי במחיר הישן 117 ש''ח לחודש. במשך 4 חודשים חוייבתי ב-268 ש''ח נוספים בניגוד להסכם. באותו יום התקשרתי לשרות לקוחות על מנת לברר את העיניין.נאמר לי שהייתה טעות ולא ניתן לתקן אותה. הציעו לי מחיר של 50 ש''ח לחודש פעם נוספת ביחד עם ההבטחה שהפעם לא תהיה תקלה. הסכמתי לזה. חשוב לציין שבשיחה לא הייתה שום התחייבות מצדי לתקופת מנוי כלשהי מכיוון שהנציגה לא אמרה עליה דבר. ואני כמובן עוד זכרתי את ההסכם הישן(החתום על ידי) שתוקפו מזמן נגמר והייתי בטוח כי אינני מתחייב לפרק זמן של שנה שלמה! חודש ימים לאחר מכן כלומר ביוני 2008 החלטתי שאני לא רוצה להישאר לקוח של החברת נטוויז'ן עקב אינסוף תקלות טכניות שלהם ובקשתי לנתק אותי מהאינטרנט, אך הייתי מופתע בצורה בלתי רגילה מעובדה שעקב זה שחברה הורידה לי את המחיר המנוי,אני התחייבתי שוב פעם לשנה. למרות שאני לא ידעתי על התחייבות זו כי לא נאמר לי עליה דבר!!! החברה טוענת שנציגת שרות לקוחות כן אמרה על התחייבות, למרות שזה שקר. לדעתי האישית לא נאמר שום דבר על ההתחייבותי או עקב חוסר האחראיות של העובדת שעשתה לי את התוכנית הדשה, או במכוון על מנת למכור כמה שיותר תוכניות ללקוחות ולקבל אחוזי מכירה. למרות האי הסכמה ביני לבין החברה, ביוני 2008 אני שלחתי דואר רשום למשרד של החברה עם הסבר של עמדתי בנושא ובנוסף ביטלתי את ההוראת קבע בבנק. לאחר מכן התחלתי לקבל שיחות טלפוניות ממחלקה המשפטית של נטוויז'ן שבהם נאמר לי כי החברה עומדת להגיש תביעה משפטית לבית משפט. עמדת החברה מבוססת על עובדה שקרית שלפיה אני כן מחויב לשנה וזה שאני מסרתי את הפרטיים האישיים ומספר חשבון הבנק מהווה הוכחה של ידיעתי על התחייבות. למרות שהפרטים נמסרו עוד ב-2006 בזמן תוכנית הישנה.במשך חצי שנה האחרונה כל כמה זמן אני מקבל שיחות טלפוניות עם האיומים להעביר את הנושא הזה לבית המשפט, במשך זמן זה התקשרתי אינסוף פעמים לשרות הלקוחות ולמחלקה הפיננסית של 013 ברק וכל פעם זכיתי ליחס מגעיל ברמות שפשוט אי אפשר לתאר! אפילו כל בקשותיי לדבר עם האחראי נתקלו בתשובה קבועה: עד שלא תשלם את החוב, אתה לא תדבר עם האחראי. פשוט בזיון אחד גדול! לסיכום: בנוסף לזה שהחברה חייבה אותי ב-268 ש''ח בתקופת ינואר-מאי 2008 (כל חודש 67 ש''ח נוספים למחיר המוסכם) היא גם דורשת תשלום על תוכנית שלא התחייבתי לה כי אף אחד לא אמר לי. והעובדה שהמחשב שלי במשך 9 חודשים כבר מנותק מהשקע האינטרנט שלהם גם לא ממש מעניינת אותם. כפי שהם אומרים ''החוב'' שלי כעת עומד על 260 ש''ח והוא עשוי לגדול עם הזמן. אני מאוד מקווה לעזרתכם ותודה רבה מראש על ההבנה ושיתוף הפעולה.
התרדה נפשית ממושכת סוג הנזק :
הפסקת התוכנית, החזרת 268 ש''ח שנגנבו ממני הבנוסף התנצלות בכתב. פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה