|
|
|
|
|
|
חוסר טיפול בלקוח |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי פניתי אל ברק 013 בבקשה להפעיל את הרווטר שלי, בתגובה נעניתי כי איני יכול לעשות זאת ללא מעבר ל IP קבוע. התמיכה הטכנית אמרה לי שהם ימירו את ה IP לקבוע בתוך יומיים שלושה מאז ועד היום לא העבירו אותי
כאשר טילפנתי אליהם שוב הם בכלל לא ידעו או יודעו על השיחה ודרשו תשלום של עוד 49 ש"ח על השירות
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|