|
|
|
|
|
|
לקוח מס15371013< |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב16.במרס פנה מרעמיתנציג החברה והיציע לחברנו לאיטרנט לאחר העברת הפרטים כלומר עברו כ5דקות בקשנו לבטל החיבור ואז התחיל הטרטור עמית לא הסכים והעבירלמוקדן אחר שהעביר למוקדן אחרעד שלבסוף הועברנו למר שרוןדאוד שגם הוא לא הסכיםלבטל והסכים לדחות החיבור ל90יום איני מבין התנהגותשהינהלמטב הבנתי אינה מדניות החברה אני רוצה לא להתחבר לחברה
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
013 ברק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|