פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בהצעת חבילת גלישה באינטרנט נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
החודש פניתי לחברת ברק בבקשה להתנתק היות וקיבלתי הצעה לחבילת גלישה הכוללת גם שרות + תשתית בכבלים מ 012 בעלות של 89 ש"ח לגלישה במהירות של 2.5 מגה. יש לציין שבעת הפניה נותרו לי חודשיים של מחוייבות לברק שהייתי מוכן לוותר עליהם (תוך תשלום לברק כמובן)
פנתה אלי אחראית שרות לקוחות ובכדי שאשאר הציעה לי חבילה משולבת בחברתם בעלות של 124 ש"ח לחודש אך בכדי שזה יהיה שווה ערך להצעה של 012 אמרה שהחודשיים הראשונים יהיו חינם. בנוסף היא הדגישה שההתקשרות היא ל 12 חודשים בלבד ולכן עדיפה על התוכנית ב 012 המוצעת ל 18 חודשים. הסכמתי אף שעדיין העלות החודשית מעט גבוהה יותר מב 012 אך בהשארי בברק אני יכול לשמור על כתובת הדוא"ל שלי.
כעת מסתבר כי בתעוד השיחה אחראית השרות כתבה כי הזיכוי יהיה על חודשיים של שרות ללא ספק ואלה יתווספו על 12 חודשי התחייבות.

מדובר בהטעיה מכוונת של הלקוחות - מציעים לנו חבילה משולבת בתשלום חודשי לחברה אחת ובזיכוי של חודשיים אבל בעת הזיכוי מזכים רק את החלק של ברק. אין כאן גילוי נאות. יתרה מכך הזיכוי איננו חלק מההסדר של 12 החודשים. במקרה שלי אני אף כועס יותר כי היא הציגה לי בפרוטרוט כיצד זה כמעט זהה להצעה המתחרה של 89 ש"ח לחודש. פשוט הטעתה אותי במתכוון.
הנזק שנגרם הוא שאהיה מחוייב לברק למשך 12 חודשים + 2 חודשים בהם יש לי את הזיכוי כביכול. בנוסף אדרש לשלם תוספת לספק התשתית אף שהובטחו לי חודשיים חינם. בעוד שיכולתי לגלוש בחברה אחרת בעלות פחותה בהרבה.
עוגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
אני מבקש התקשרות ל 12 חודשים בלבד וזיכוי על מלוא התשלום של חודשים לרבות ספק התשתית פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה