פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב חודשי למרות ביטול המנוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
היה לי קו עיסקי לחו"ל וגם שירות של 1-800. כי הייתי עובדת מהבית והבוס שלי שילם על המנוי. לאחר הפסקתי מהעבודה, התקשרתי לנתק את המנוי ואמרו לי בסדר. אחרי חודש קיבלתי חשבון נוסף והתעלמתי כי חשבתי שזה אולי של חודש קודם. שוב לאחר חודש קיבלתי חשבון נוסף אך מצטבר עם חודש קודם ואז החלטתי להתקשר ולומר להם על הטעות הזאת. כשהתקשרתי אמרו לי שהם יבדקו את זה אבל הם לא רואים ביטול. אמרו שיצרו איתי קשר למחרת ולא התקשרו. אחרי כמה ימים החלטתי להתקשר שוב ולבדוק מה קורה, אמרו לי אותו הדבר ושיצרו איתי קשר. (אחרי שלא יתקשרו) התקשרתי שוב אך הפעם ביקשתי את המנהל, כל פעם אומרים לי שהמנהלת לא נמצאת כרגע וכשהיא תתפנה היא תיצור איתי קשר. לבנתיים הזמן עובר ועדיין מחייבים אותי (כל פעם שדיברתי ביקשתי שוב לבטל את המנוי). אחרי כמה שבועות שהתקשרתי כל פעם והתעצבנתי נתנו לי לדבר עם מנהלת בשם ענבל והיא אמרה שהיא רואה שהייתה בקשה באוקטובר לניתוק ולא ניתקו, היא הבינה את המצב ואמרה שתנסה לבטל את החוב מאוקטובר עד עכשיו. אך לא עשתה זאת. התקשרתי שוב והפעם אמרו לי שאולג מנהל התיק מטפל בזה ושהוא יתקשר אלינו אך אף פעם לא חזר. אני כבר לא יודעת מה לעשות, אני בכלל לא משתמשת בשירות הזה ומחוייבת הרבה כסף בכל חודש, החוב הגיע בערך ל 3000 ש"ח אך החברה שעבדתי בה כבר לא קיימת וזה על שמה של החברה ושל בעלי.
כספי סוג הנזק :
ביטול השירות של 013 ומחיקת החוב פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה