פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התחייבות לאפשרות התנתקות ממסלול שלא מומשה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-27 בפברואר החלה היקשרות ביני ובין חברת 013 ברק (נטוויז'ן) למסלול הכולל קו טלפון ביתי, תשתית אינטרנט וספק אינטרנט. מנהל בשירות הלקוחות (בשם זכי) שהציע לי להתחבר למסלול הכולל קו טלפון ביתי, תשתית אינטרנט וספק אינטרנט בעלות מוזלת. בשיחה שאלתי את אותו מנהל פעמיים (!) האם יש לי התחייבות כלשהי וזה ענה לי כי אין לי כל התחייבות (כאמור, פעמיים). לאחר שיחה זו החלטתי להתחבר למסלול זה. כבר מהיום הראשון לחיבור לקו הטלפון - קו הטלפון לא עבד באופן תקין. בהתחלה, לא הצלחתי להוציא ו/או לקבל שיחות. לאחר מכן היו רעשים בקו שלא איפשרו לנהל שיחות באופן תקין. פעמים רבות התקשרתי והתלוננתי על איכות הקו ושוחחתי שעות רבות עם תומכים בכירים בנסיון לתקן את הבעיה. לאחר מספר שבועות שראיתי שהבעיה אינה נפתרת וחוזרת על עצמה פעמים רבות התקשרתי לבקש להתנתק מהשירות. פעמיים שוכנעתי ע"י מנהל בשירות הלקוחות לתת עוד צ'אנס לפתרון הבעיה אך לבסוף החלטתי שהבעיה לא נפתרה וביקשתי לנתק אותי מהשירות (בתאריך ה-7 באפריל 2009 שוחחתי עם דודו בר) . בתאריך ה-8.4.09 התקשרתי ל013 נטוויז'ן, וביקשתי לוודא כי בקשתי להתנתקות היא גם מתשתית האינטרנט וספק האינטרנט. שוחחתי עם אולגה משירות הלקוחות וזו הסבירה לי כי יש לי התחייבות לתשתית האינטרנט וספק האינטרנט ל12 חודשים. כשהסברתי לה שלא רק שלא נאמר לי דבר על התחייבות ל12 חודשים אלא גם נאמר לי מפורשות שאין לי כל התחייבות היא אמרה לי כי אני תמיד יכול לבקש להתנתק מהשירות אך עלי להמשיך לשלם עבור שירותי האינטרנט ל12 חודשים. ביקשתי לדבר עם מנהל בשירות הלקוחות והיא סרבה וטענה שהיא מספיק בכירה. הודעתי לה שמכיוון שאין הם עומדים במה שנאמר לי בכוונתי להורות לחברת האשראי לא להעביר אליהם את התשלומים - דבר שלאחר התייעצות עם עו"ד (חברה טובה שלי הינה עו"ד המתמחה בעסקאות מסוג זה) החלטתי לא לבצע אלא לתבוע את התשלומים שיגבו בחזרה בתוספת עוגמת נפש ושכ"ט. לאחר שסיפרתי לחברי ובמספר רב של פורומים את סיפור המקרה המליצו לי לפנות לממונה להגנת הצרכן וגם לאתר "צרכנות הוגנת" אשר יכולים לעזור במקרים מסוג זה.
כספי סוג הנזק :
לבטל לאלתר את שירותי האינטרנט (ספק ותשתית) ולהחזיר את כל התשלומים שנגבו החל מה-8 באפריל 2009 פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה