פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים נוספים ב013 נושא התלונה:
‏יום שני ‏04 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
מרכז אומגה מת"מ חיפה 31905 כתובת:
המלאכה 15 פארק אפק ראש העין 48091 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: חיובים נוספים ב-013


אנחנו לקוחות ב- נטוויז'ן ברק 013. יש לנו מנוי אינטרנט ושיחות חול שלהם. הבעיה שבתאריך 01/05/09 הספק חייב אותנו עבור אינטרנט ושיחות חול (בנפרד), כמו שצריך. אחר כך ב-04/05/09 חייב שוב ב-36 ₪ ועוד 36 ₪ נוספים – 2 פעולות נפרדות, שלכל הפעולה יש לנו עמלה בבנק.
ב-06/05/09 בפעם ראשונה התקשרנו ל-013, דיברנו עם נציג בשם דורון. הוא מייד בדק ואמר שרואה רק שורה אחת – חיוב אחד של 36 ₪ בתאריך 04/05/09 וזה בגין אינטרנט. הוא ענה שזאת טעות והם יחזירו את הכסף. אבל הוא לא רואה חיוב שני של 36 ₪. אז הבטיח לבדוק ולחזור – ולא חזר.
בתאריך 10/05/09 התקשרנו שוב ודיברנו עם נציגה בשם שימרית. התשובה שלה הייתה: "אני לא ידעת מה זה. עכשיו אני אבדוק ואחזור בעוד חצי שעה הקרובה, תנו לי מספק טל' שלכם". נתנו לה מס' טלפון והיא לא חזרה ( וגם אף אחד מהחברה) לא באותו יום ולא ב-3 ימים הבאים.
בתאריך 14/05/09 שוב התקשרנו ל-013. דיברתי עם נציגה בשם ילנה. התשובה הייתה: "בחשבון שלכם נשאר רק שקל אחד שתקבלו אותו כזיכוי. השאר זה חיובים בגין חזרת הוראת קבע".
הוראת קבע לא חזרה אף פעם ! יש לנו כל דפי הבנק ואין שם אף חזרה.
ההפרש הוא אינו ראשון בחברה 013. לפני חודש גילינו הפרש בחיובים בגין שיחות חול. אז אחרי שיחה איתם הם הסכמנו להחזיר את ההפרש ולא היו שום סיפורים על חזרות הוראת קבע.
בנוסף ב-03/2009 היה חידוש חוזה, איפה שהוסכם שהם יעלו לנו מהירות אינטרנט ל-2,5 מגה בלי תוספת מחיר – 33 ש"ח, כמו שעושים בחברה 012. אבל הם התחילו לחייב אותנו ב-35 ₪.אחרי שיחה איתם הם אנו: "כך זה אצלנו".
אנחנו פונים אליכם ומבקשים שתטפלו בבעיה שיש לנו בחברת 013 ורוצים שהם יחזירו לנו את הכסף שגבו ביום 04/05/09 בסך 72 ₪, בנוסף הפרשים בגין עלית מחיר של אינטרנט, הוצ. עמלת בנק והוצ. טלפון ופיצויי עבור היחס המזלזל של נציגתם ואי חזרת אלינו בזמן המוסכם.



בכבוד רב


לוקשנקו פיוטר וגלינה
פל: 052-3-584362, טל: 077-6464603
כתובת: מבצע אסף 7/18
באר-שבע
כספי סוג הנזק :
החזר חיובים נופים, כיסוי הוצאות ופיצוי עוגמת נפש פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה