פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הסתרת פרטים נושא התלונה:
‏יום שני ‏25 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואני ובעלי לקוחות של חברת האינטרנט 013 נטוויז'ן.
לפני כמספר חודשים פנו אלינו מהמוקד הטלפוני של החברה בהצעה להעלות את מהירות האינטרנט בחינם ובנוסף על המשך ההתקשרות עם החברה נתנו לנו מתנה אייפוד חינם. הסכמנו לכך בידיעה שהדבר לא כרוך בתשלום מצידנו.

לאחרונה פנינו אל החברה במטרה לנתק את ההתקשרות עימה, זאת לאחר שגילינו שעל העלאת מהירות האינטרנט החברה לוקחת תשלום חודשי בגובה 20 ₪ ללא ידיעתנו. אך למרבה התדהמה גילינו שלא רק שהחברה לקחה תשלום חודשי נוסף מחשבוננו ללא ידיעה שלנו, אלא שגם לכאורה קיימת התחייבות לתוכנית זו למשך שנה וחצי, ובמידה ונרצה להתנתק ממנה נצטרך לשלם את התשלום החודשי למשך שנה וחצי במלואו !!!!!
למרות ניסיונות לשוחח עם מנהל בדרג בכיר יותר השיבו את פנינו ריקם ונעננו בשלילה.
חשוב לציין שבמהלך השיחה בה הוצע לנו להעלות את מהירות האינטרנט, לא ציינו בפנינו כי קיימת התחייבות כלשהיא לתוכנית או שקיימת איזו שהיא תוספת תשלום.

אנו מבקשים להתנתק מהקשר שלנו עם חברת נטוויז'ן מהתוכנית או מכל התחייבות שהיא ,ללא תשלום נוסף או קנס.
ניתוק הקשר עם חברת האינטרנט נטוויז'ן ללא התחייבות וללא תשלום נוסף פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה