פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא קיבלתי שרות לא מוכן להיתחיב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה!
ב10.5 דברתי עם נציג (אלירן) שיחבר אותי לאינטרנט של נוטוויזן כי אני לא מרוצה מהאינטרנט שיש לי כיום של 012 עם הוט לפי החבילות שנתנו לי בחרתי בבנדל עם הוט ב83 שח אמרתי לו שאני עדין מחויב לחברה אחרת אלירן אמר שאין בעיה אני יתחיל את החיוב מאחרי שאני יסים את היתחיבות ב012 ואני תוך 5 דק מתחבר אל נוטוויזן אני מתחיל לשלם אחרי 3 חודשים ואז העביר אותי לטכני ושם בטכני אמרו לי שאי אפשר לחבר אותי רק אחרי שאני מתנתק מ012 שזה עוד 3 חודשים והוא אמר עוד דבר שאני יכול להתנתק תוך 14.
יום ב24.5 התקשרתי כי אף אחד לא חזר אלי שזה היום האחרון שאני יכול לבטל את העיסקה כי לא קבלתי כלום ודברתי עם הנציגה (מרינה) והיא אמרה שאני לא יכול להתנתק כי אני בהתחיבות לחברה אפילו שאני לא מקבל כלום אני מחויב והיא תעביר את זה למנהלים ויחזרו אלי למחרת בבוקר וכמובן שלא התקשרו.
אחרי הצהרים התקשרתי לשרות לקוחות והסברתי לנציגה (אימבר) את הכל והיא אמרה שתעביר אותי למנהל העבירה אותי למנהלת בשם אורטל ואותו סיפור בקיצור אי אפשר לצאת ואני יוכל להנות מהאינטרנט רק אחרי השלושה חודשים. ונוסף המנהלת אמרה שאין כזה מוסג 14 יום לבטל את העיסקה.
אני שואל אתכם האם זה הגיוני שאני מתחתן עם החברה במשך שנה ו3 חודשים ואני יהנה מהאינטרנט רק בעוד 3 חודשים אז בשביל מה אני צריך את נוטוויזן כרגע בעוד שלושה חודשים אני התחבר למה מעכשיו אני מחויב ואני לא מקבל כלום. (השיחה עם המנהלת ואימבר הכל מוקלט.)
מאוד השמח שתטפלו בעניין ותבטלו את כל העיסקה תודה רבה משה.
כספי סוג הנזק :
ביטול העיסקה פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה