פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב של גלובל קארד מעבר למה שנקבע נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש דצמבר הזמנתי כרטיס חיוג גלובל קארד אצל חברת 013 300 דקות עבור 30 ש"ח אצל נציג בשם חמדי. באופן מיוחד שאלתי באותה השיחה האם הכרטיס כולל שיחות לנייח ולנייד ואכן נאמר לי שכן ושאין בעיה. מספר האסמכתא ברשותי. ביטלתי את אותו הכרטיס ב-1.1.09 שוב יש לי את מספר האסמכתא. ירד לי חיוב של 8.84 ב-15.01. מאחר ולא הבנתי מדוע לא הורידו לי את כל 30 השקלים התקשרתי לברק. הסבירו לי שלהם יש תאריך חיוב מ...עד...שוחחתי עם יותם שהבטיח לבדוק זאת שוב וגם עם שרון שהציג עצמו כמנהל בשירות. הייתה לי גם שיחה עם איילת ועם עוד כמה וכולם מבטיחים לטפל. בסופו של דבר התקשרתי לויזה וביטלתי את ההרשאה לברק מאחר והודעתי להם שאשמח לשלם להם את ההפרש שאותו אני חייבת דהיינו 21.16 ש"ח ולא אגורה אחת יותר. הם ממשיכים לטרטר אותי ולשלוח לי חיוב של 30 ש"ח כל פעם עם אזהרות למרות שאין ספור פעמים התקשרתי והם בשלהם לא מחזירים צלצול למרות ההבטחה. אינני מתחמקת מיתרת החוב אך באופן עקרוני לא אשלם להם לא שקל ולא אגורה יותר ממה שהתחייבתי לשלם להם. השיחות אצלהם מוקלטות אז כך שאין בעיה. נמאס לי מהחברה הזאת שמטרטרת ומשקרת ללא הרף! הם פשוט לא אמינים ועושים את כל העולה על רוחם עם כרטיסי אשראי למרות שלא קבלו אישור על כך.
אבקש להסדיר את יתרת החוב אך לא מעבר למה שאני חייבת. גם כאשר מישהו רוצה לשלם ולא מתחמק החברה הנוראית הזאת לא מאפשרת את זה. אני פשוט מדברת לקירות! זה לא יאומן!
בזבוז זמן עלבון ועגמת נפש מהטיפול השקרי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה