פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מוטעה ושירות גרוע נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
הייתי לקוחה של ברק 013 בשירותי האינטרנט. במרץ השנה הם ניתקו אותי בטענה שיש חוב לא משולם. כששאלתי מה החוב נאמר לי 150 ש"ח בשביל 3 חודשים שירות. החבילה שאיתה התחברתי לשנה הייתה של 25 ש"ח לחודש. ביקשתי פירוט טלפוני ובדואר, כמובן שבדואר לא קיבלתי מהם דבר ובטלפון נאמר לי שבגלל שנגמרה שנת ההתחייבות העלו את המחיר לסכום של 70 ש"ח לחודש. אמרתי הם שאשלם רק את מה שהתחייבתי ולא יותר. הם אמרו שיקצצו את החוב אך ורק אם אשאר לקוחה שלהם. כמובן שלא הסכמתי להישאר לקוחה שלהם לאור השירות הגרוע. כיום הם אינם מוכנים לדבר איתי על הנושא העבירו את הטיפול למשרד עו"ד וכן החלו לחייב אותי על שירותי טלפון אשר לעולם לא קיבלתי מהם.
לעולם לא נתקלתי בשירות גרוע כזה, בצורת עבודה נוראית שכזו ובגבייה שקרית מהלקוחות אשר נותרים חסרי אונים כי הכל מתנהל טלפונית.
כספי סוג הנזק :
סגירת החוב בסכום הגיוני פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה