פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים בטעות בגין שיחות לחו"ל אך לא הוחזרו מה שהופך את זה לרמאותiv נושא התלונה:
לוי סינטיה שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה מ.ת.מ. חיפה כתובת:
המחלקה לפניות הציבור סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
אנסה לקצר אבל לצורך העניין, כל המסמכים ברשותי ואשמח לשלוח אותם אח"כ במייל או פקס. אני פונה אליכם לאחר ששלחתי פעמיים תלונה בדואר רשום לפניות הציבור - מאחר ולא פתרתי את הבעיה דרך הנציגים- במרס ואפריל השנה ואף אחד לא חזר אליי.
ב-2007 מס' הטל שלי שויך זמנית למעביד שעובד עם 013. אני שייכת ל-014 מ-2005. בתום החוזה, בוטל השיוך ואושר בכתב למעביד שאני כבר לא משויכת אצלו וגם לא כמובן ל-013. אצל 014 אני נהנת מ-14 דק' ב1 ש"ח. פתאום שמתי לב לחשבונות "שמנים " ב-11/08, 12/08 ו-01/09 שהסתכמו בקרוב ל-2000 ש"ח. לאחר ברור הסתבר שברק "השאיר " אותי אצלו מסיבה שאך אחד לא היה מסוגל להסביר לי. הם טענו שאני כן שייכת ...אבל בעצם לא כי מחקו אותי מהרשימה, אח"כ שהייתי צריכה "לבקש" ליזור ל-014 . 1- למה לחזור אם לא עזבתי את 014? 2- אם מבטלים את השיוך ואומרים למעסיק שלי כולל אישור בכתב שאני כבר לא אצל ברק , מאיפה לי "לנחש" שהייתי "אמורה" לבקש להשתייך שוב ל-014? הסברתי להם שאני לא עובדת אצלם ולא צריכה לנחש כאלה דברים. פניתי למס' נציגים , היחיד שהיה ישר ואמר לי לפנות לפניות הציבור כי אני צודקת ורק כך יענו לי (מה שלא קרה) הוא מנהל בשם מיכאל שרבית : 052-313.30.82 . מס' הלקוח שהייתי משויכת אליו הוא חברת ITC., מס' לקוח: NV335876 . איימתי עליהם בתביעה ייצוגית, בפניה לעתונות , לטלוויזיה, אף אחד לא התייחס אליי חוץ מנציגה שדיברה איתי לפני מס' חודשים ואמרה שמטפלים בי "בחלונות הגבוהים"... כל כך גבוה שלא נחתו עדיין כדי לדבר איתי. מנצלים את תום הציבור, מתישים אותו בתקווה שייתייאש וישלם ויירד מזה, אבל זו רמאות לשמה, חברה גדולה כמו ברק אמורה לנהוג בהגינות ובכבוד. 2000 ש"ח שגבתה בטעות לא אמורים לכאוב לה כ"כ. אני פונה אליכם כך שאולי ייתיחסו אליי אבל האם מותר לי גם לבקש פיצויים בנוסף לנזק האובייקטיבי? חברות צריכות ללמוד להיות ישרות.כל המסמכים ברשותי כולל המכתב ששלחתי להם המפרט בפרוטרוט את מה שעברתי . הכל לרשותכם עכשיו והייתי רוצה שהבעיה שלי תהווה דוגמה ותשמש קול לכל אלה שאין כוח, זמן או אמונה בצדק כדי להילחם. אפנה לביהמ"ש אם תגידו לי שזו הדרך היחידה לעשיית צדק אבל הייתי רוצה להמנע מכך, גם כי אני חולה באובדן כושר עבודה כמעט שנתיים וגם כי מסיבה זו האמצעים שלי דלים, אבל לא מקובל עליי לספוג גם עלבון וגם נזק כספי כבד בשתיקה. לכן גם חשוב לי גם לקבל את כספי חזרה וגם לקבל פיצויים נאותים שיחשבו פעמיים לפמי שמרמים את הלקוח ומתישים אותו כמו שעשו לי בשיחות שנמשכו המון זמן רק כדי להשתיק ולסחרר אותי ולתת לי להבין שאני זאת שלא מבינה ואני זאת שלא בסדר . אני מודה לכם מקרב לב על תשומת לבכם ועל כל עזרה שתושיטו לי. תודה רבה, סינטיה
כספי סוג הנזק :
החזר הנזק הכספי - כ2000 ש"ח + פיצוי מקסימאלי על עוגמת נפש וזלזול באזרח הקטן פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה