פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כשל במתן שירות ואיומים בחיוב דמי שימוש עבור שנתיים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוייה של נטוויזן כבר 5 שנים לאחרונה פיתו אותי להמיר את קו הטלפון של בזק ל013 תוך טשטוש פרטים חשובים בעיסקה שהיו עלולים לטרפד את הסכמתי.
חיש קל הגיע טכנאי והתקין את המודם לטלפון והבטיח שתוך כמה שעות יהיה לי קו. אין ספור שעות ביליתי עם טכנאי שירות למינהם בתקווה לפתור את הבעיה אך הדבר לא צלח ומיום ליום התסכול וחוסר האונים גבר. ביקשתי מספר פעמים לשלוח טכנאי לביתי על מנת לתקן את הבעיה אך שוב הבטיחו לי שטכנאים בכירים למינהם יחזרו אלי. חשוב לציין שאני ובעלי עובדים מהבית ושבעה ימים ללא טלפון ופקס. גרמו לנו נזקים קשים. בעלי סוכן אוניות גז ודלק ומשרדו בבית היה מושבת כליל ולא יכול היה לשלוח בפקס.טפסים חיונים לקבלת ושחרור אוניות מהנמל. עלות עיכוב אונייה יכול להסתכם במיליוני שקלים. שלחתי פניה לנטוויז'ן לנתק אותי מבלי שקיבלתי תגובה. התקשרתי שוב לבקש ניתוק ונציגה בכירה מטעמם (עדי) איימה שאחוייב במלוא הסכום עבור כל התקופה למרות שהודתה שלא קיבלתי שרות כלל ובכל זאת אחוייב ואין לה מה לעשות בנדון.
לסיכום: נותקתי ע"י נטוויזן מהטלפון והפקס. במשך שבוע בדיוק מבלי שחברת נטוויזן טרחה לשלוח אלי טכנאי לתקן את הבעיה למרות תחנוני הרבים.
בשל כך נגרם לי ובעלי נזק חמור.
היום חוברתי לבזק מחדש. תקוותי שנטוויז'ן לא יחייבו אותי על דבר שלא קיבלתי ונהפוך הוא רק גרם לנו נזקים חמורים שיגררו תביעה משפטית.
עגמת נפש,חוסר אונים ותסכול סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה