פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך תלונה מספר 42867 שימור לקוחות אגרסיבי ואיומי תביעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בהמשך לתלונה הקודמת שאף היא המשך לתלונה קודמת אף יותר.
אני מוצא לנכון לפרסם את ההתקשרויות ביני לבין העסק נטוויזן (כיום התאחדו עם 013) על במה פומבית למען כולם יראו באיזה חזירות ואגרסיביות מתנהגת חברה שכזו, כיום במבט לאחור, אילו היתי יודע כמה עצבים ואי נוחות יעלה לי להתקשר איתם היתי הולך על אלטרנטיבה אחרת גם אם יקרה יותר, אני מציע לכולם להתרחק מחברה זו כמו מאש.

למען הסדר הטוב סיפור המקרה בקצרה, לאחר שנים בהם היינו מנויי נטויזן החלטנו לעבור הלאה, למרבה הפליאה בבואינו להתנתק משירותיה של החברה נאמר לנו כי אך לפני חודשיים חידשנו התחיבות לשנה, דבר אותו כלל לא עשינו, ביקשנו הוכחות בדמות הסכם חתום או הקלטה של שיחה טלפונית, כמובן שלא היה כלום, כל מה שהיה לנטויזן הוא דף פירוט שיחה בו הנציג שלהם כתב כי הסכמנו.

אנחנו מצידינו טוענים שלא היו דברים מעולם, למה לנו לקחת "מבצע" שהנקודות העיקריות בו כוללות תיבת מייל מורחבת ומנוע אנטי-ספאם, שירותים בהם מעולם לא השתמשנו, כפי שיוכיחו בקלות רישומי המחשב של נטויזן עצמה, למה לנו להתחייב התחייבות נוספת ועוד לשנה בתקופה שכבר ידענו שבקרוב נעבור לחברה מתחרה ונתנתק מנטויזן?
בחוצפתם טענו נציגי נטויזן מולם דיברנו כי אף קיבלנו אייפוד במתנה, מובן שלא קיבלנו כלום, הגדלנו ראש ובדקנו מול דואר ישראל, ה"מתנה" נשלחה אלינו כמה שבועות לאחר אותה שיחה בה נציג נטויזן חזר ואמר שכבר קיבלנו אותה(!), מובן שהמתנה כלל לא ענינה אותנו, כל שרצינו היה להתנתק מהם באותה העת ולשכוח מהסיוט.

ואכן לאחר התלונה השניה יצרה איתנו קשר נציגה של נטויזן והבטיחה שהכל נגמר, נפרד כידידים.

כמעט שנה מאוחר יותר אני מקבל שיחה ממשרד עורכי דין, המייצגים את נטויזן, וטענה מענינת בפיהם, אנחנו חייבים כסף, על 8 חודשים, כל החודשים הללו בתקופה שכבר התנתקנו מהם, מסתבר שמישהו שם "שכח" לנתק אותנו ופשוט העביר אותנו לאחר כשנה למחלקת חובות.
הסברנו את סיפור המקרה לעורכת הדין, שכמובן כל מה שאדגו לעדכן אותה הוא שאנחנו סרבני תשלום חוצפנים אשר גלשו להם בכיף 8 חודשים תמימים וחשבו לא לשלם על זה כלום, היא מסרה לי שהיא תברר את המקרה מולם ותחזור אלי.
ואכן, היא חזרה אלי, מתברר שהם אכן מכירים בזה שלא השתמשנו בשירותיהם בחודשים אלו, אבל, הם חזרו לטענה הראשונית שלהם, היה חוזה אותו הפרנו, הם אומנם חתכו את דרישת ה"חוב" פי שניים, אך עדיין מדובר בחוב דמיוני שקשור לחוזה שמעולם לא נסגר.

כמובן כמו תמיד לדבר עם משרד עורכי דין זה כמו לדבר עם קיר, יש לך בידיוק שני ברירות, לשלם או ללכת לבית משפט, אנחנו נלך לבית המשפט למרות כל ההטרחה שקשורה בדבר ולמרות שלנטויזן יגרם נזק מזערי מהנושא בדמות הוצאות משפטיות קטנות, אבל אנחנו לא ניהיה מוכנים להכנע לשימור הלקוחות האגרסיבי הזה, ממציאים התחיבויות ללקוחות עוזבים, משקרים בדבר מתנות שלכאורה נשלחו, וכשהכל לא עובד מאיימים בתביעות.
אני אפרסם מעל כל במה אפשרית את סיפור המקרה הזה בתקווה שכמה שיותר אנשים יקראו אותו ויבינו שלהתקשר עם נטויזן זה כמו להתקשר עם השטן, עובד טוב עד שאתה מנסה לעזוב.

בתקווה שחברות חזיריות כאלו יעלמו מארצינו ובברכת המשך יום נעים,

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה