פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
במרץ 2007 התחברתי לאינטרנט עם ראוטר והתחייבות לחברת 013 ברק, במהלך ההתחברות הוצע לי מנוי של חיוג מוזל לחו"ל.
באוגוסט 2007 ביקשתי לסיים את התקשרותי עם החברה ואף הסכמתי לשלם על הראוטר שקניתי דרכם כשהתחברתי. ההתנתקות מהחברה הייתה קשה מאוד ודרשה ממני לשוחח עם מספר נציגים שונים עד שהסכימו לנתק אותי. אנני זוכרת את מהלך כל השיחות כי הן נמשכו זמן רב והערימו עלי מספר רב של קשיים ושיכנועים עד שקיבלתי את אישורם לניתוק. במהלך אף אחת מהשיחות אף אחד מהנציגים לא ציין בפני שהם החליטו להשאיר אותי מחוברת למנוי שיחות לחו"ל דרכם. אני הייתי בטוחה שבקשתי לסיים את ההקשרות איתם, וכשאני מציינת בפניהם שברצוני להפסיק להיות לקוחה שלהם, זה כולל את כל קשריי העסקיים עם החברה. לאחר כשנה הבחנתי בפירוט החשבון כי חברת ברק עדיין מחייבת אותי, התקשרתי לברר את סיבת החיוב, גם בשלב זה לא ציינה בפני הנציגה כי אני משלמת על מנוי של שיחות לחו"ל. לאחר מכן אני מודה כי לא הייתי בתשומת לב מלאה על החיובים שאני מקבלת ועל כך אני מצרה.
אני רוצה לציין כי באוגוסט 2007 עברתי דירה והקו טלפון שאליו היה משוייך המנוי לא היה הטלפון שלי מאז. ככה שללא ספק לא ידעתי על כך שאני ממשיכה לשלם על מנוי לקו טלפון שאיננו שייך לי ואם הייתי יודעת הייתי מבטלת זאת מיד.
ברגע שהסתבר לי (בימים אלו) כי 013 החליטו שבגלל שאני לא ציינתי את רצוני להתנתק ממנוי הטלפון באופן ספציפי, אני עדיין מחוייבת לשלם עליו. התקשרתי אליהם, בשלב זה דברתי קודם כל עם נציגת שירות ולאחר מכן עם מנהלת שירות לקוחות בשם אורטל. אורטל מלבד לצעוק עלי במהלך רוב השיחה, אף ציינה בפני כי היא שמה בספק את אמינותי בגלל שלא יצרתי עמם קשר קודם. נסיתי להסביר לאורטל שמהלך ההתנתקות מהחברה היה קשה מאוד ושהועברתי למספר של נציגים עד שהייתי מאוד מותשת ואם לא ציינתי באופן ספציפי גם את קו הטלפון זה מסיבה זו בלבד. נראה לי לא הוגן להעביר לקוח שרוצה להתנתק מסכת עצומה של יסורים ושל מאבק רב עד שמאפשרים את התנתקותו מהחברה. ברור ומובן שאף נציג לא שאל אותי על האם בכוונתי להתנתק רק מהאינטרנט או האם אני רוצה להתנתק מכל קשריי איתם (שזאת הייתה כוונתי), הם בחרו להתעלם מבקשתי להתנתק מהחברה ולייחס אותה רק למנוי האינטרנט, בלי לציין בפני את בחירתם זאת. בעצם השאירו אותי מחוברת למנוי הטלפון שלא ביודעין.
אורטל, מנהלת שירות הלקוחות הציעה לי החזר על 12 חודשים, אותו בקשתי לקבל בכתב והיא סרבה, אלא אם אסכים לקבל את הצעתה. כמובן שמאחר ואני משלמת שלא בצדק כמעט שנתיים וחצי סרבתי להצעתה. השיחה הלא נעימה שהייתה לי איתה הזכירה לי את הקשיים שהיו לי גם ב2007 כשנסיתי להתנתק מהחברה.

אני דורשת מהחברה החזר על כל התקופה בה הייתי מחוברת במנוי טלפון לקו שלא שייך לי ולא ידעתי שאני עדיין משלמת עליו.
כמו כן צר לי מאוד על הצורה והיחס הלא נעים לו זכיתי מנציגי החברה.
*אני מבקשת להוסיף לתלונה שפניתי ובקשתי גם במאייל וגם בטלפון בתאריך ה 11.03.10 לדבר עם נציג תלונות של החברה. אורטל הבטיחה שהוא יחזור אלי תוך שבעה ימי עסקים, כאמור היום ה- 22.03.10 ולא קיבלתי עדיין מענה. שוב מדובר בהתנהגות לא הולמת ולא מכבדת מצד החברה.


כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה