חיוב כפול עבור שיחות לחו"ל |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום רב,
ב 4/06/09 פניתי לשירות לקוחות על מנת להתנתק, כי קיבלתי הצעת מחיר לשיחות לחו"ל מחברה מתחרה. אז הציעה לי נציגה מחיר יותר גבוה באגורה אחת לדקת שיחה והסכמתי. בהצעה היה בנק דקות (בשיחה ראשונה דיברנו על 200 דקות, אחר כך התקשרתי וביקשתי רק 100, אמרו לי שרשום במערכת 100 דקות) ואחריו אותו מחיר פר דקה.
כעבור 3 חודשים בדקתי חשבונית וגיליתי שמחייבים אותי פעמיים: פעם עבור בנק דקות, ופעם שניה פר דקה ואין שום זיכוי עבור 100 דקות של "הבנק" הזה!
התקשרתי לשירות לקוחות כדי לשים לב לטעות הזאת ולא הצליחו להסביר לי למה זה קורה. במשך שבועיים יצרתי קשר כל יומיים או שלושה וכל פעם אמרו לי שזה בבדיקה וזה לוקח זמן. מאז (ספטמבר 2009) ועד עשכיו לא קיבלתי לא תיקון, לא זיכוי ולא תשובה!
תודה לאתר תלונה.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|