פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים ללא הסכמתי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז אומגה,מת"מ חיפה 31905 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי 2009 ביקשתי באופן ברור ביום או למחרת העסקה שבוצעה טלפונית לנציג שרות הלקוחות של חברת ברק 013 שאנני מעוניין להתחבר לספק האינטרנט של חברתם, וזאת לאחר שלא הצלחתי להתחבר, בנוסף הובטח לי שיעשו שימוש בכרטיס האשראי רק לשיחות בינלאומיות,, אך לצערי הגיעהחשבונית ביום 23/3 לחיוב בשימוש באינטרנט למרות העובדה שכאמור לא ביקשתי חיבור לאינטרנט. ואף לא השתמשתי בו ואכן החברה אישרה שלא השתמשתי, לאחר שיחות ארוכות עם נציגי החברה (3 נציגים) מאמש ומהיום נאמר לי באופן די בחוצפה שהם לא מתכוונים לבטל את העסקה,אני מרגיש מרומה מנוצל ואנוס בהתקשרות תמוהה זו
אודה על עזרתכם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה