פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
"חידוש מנוי" נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏פברואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש פברואר 2009 התקשרתי לברק 013 ע"מ לנתק את המנוי של בני שעזב את הבית ועבר להתגורר בשכירות. נאמר לי שיש לו התחייבות עד חודש מאי 2009 ואז אמרתי לנציגה (זהבית) שאני אמתין עד מאי ואתקשר להתנתק. בחודש יוני יצרתי קשר עם ברק 013 וביקשתי לנתק את בני שמילא עזב את הבית ואז "להפתעתי" נאמר לי כי בחודש פברואר 2009 חידשתי את המנוי של בני. לא עזרו כל הסברי והגב' נטלי אמרת שהיא "תבדוק" את הנושא ותחזור אלי... עד היום טרם חזרה, במקביל ביטלתי את התשלום לברק 013. מידי פעם יצרו איתי קשר מ 013 ואמרו שהיות ואני לקוחה VIP שלהם מגיעים לי "הטבות" ואין ספור פעמים אמרתי לנציגים שאני לא לקוחה כלל. היום כשחובי עומד על 450 ש"ח נשלחה לי הודעת SMS לנייד שיש לי חוב לברק 013 והם ממשיכים להגיש את החשבונות לחב' ויזה וחב' ויזה לא משלמת את התשלומים שלהם (לפי הוראה שלי) הנני לציין כי אם אפילו הייתי "מחדשת" את המנוי אז ממילא היה אמור להסתיים כבר בחודש פברואר 2010 , עד מתי ?!?!
כספי עלבון ו סוג הנזק :
פיצוי כספי ו/או מכתב התנצלות פתרון נדרש :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה