פרטי התלונה

תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא בצדק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד
013 נטוויז'ין

ג. א. נ.,

הנדון: גבייה בלתי חוקית – התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים

בחודש אפריל 2008 (או בסמוך לכך) התקשרתי עמכם בהסכם לקבלת שירותי אינטרנט במהירות 1.5 מגה בתשלום חודשי קבוע של 24 ₪ לתקופה של שנה. במסגרת המבצע, וכחלק מתנאי ההסכם, קיבלתי חודשיים גלישה ללא תשלום (עד יוני 2009).

החל מאפריל 2009 אני גולש בחברת בזק בינלאומי (ולא משתמש בשירות שלכם), אולם לא יצרתי עמכם קשר כדי לבקש ניתוק מהשירות. הסיבה לכך פשוטה: במשך תקופה ארוכה לא חויבתי בתשלום, ולכן הנחתי שהואיל והסתיימה תקופת המבצע, תקופת ההתקשרות בינינו הגיעה לסיומה.

ביום 12.1.2010 הבחנתי בחיוב בסך של 47 ₪. חיוב זה נעשה שמונה חודשים לאחר ששילמתי לכם את התשלום האחרון.

פניתי לשירות הלקוחות כדי לברר את פשר החיוב, ולאחר שיחה עם נציג שירות התברר שחלה אצלכם טעות, שבגינה לא חויבתי מדי חודש בחודשו בגין השירות, על אף שלטענת נציגת השירות צרכתי אותו (או למצער, לא הודעתי על רצוני להתנתק ממנו). לאחר בירור שערכתם אצלכם, הגעתם גם אתם למסקנה שהחל מחודש אפריל 2008 לא עשיתי שימוש בשירות. ביקשתי לבטל את החיוב, אך לא נעניתם לדרישתי.

לאחר הדברים הדברים, האלה חויב חשבוני בשני סכומים נוספים, בסך של 192 ₪ ובסך של 144 ₪.

בשיחה עם נציגת השירות ביקשתי לקבל עותק כתוב מהסכם ההתקשרות שנעשה עמי, וככל שאין הסכם כתוב כזה, את תקנון התוכנית שבה אני נמצא. בקשותיי אלו הושבו ריקם.

בלית ברירה אני פונה אליכם בכתב, טרם נקיטת הליכים משפטיים נגדכם. במשך חודשים רבים לא חוייבתי ולו בשקל אחד בגין השירות. אני הסתמכתי על כך שלא חוייבתי, והייתי בטוח שאיני חייב לכם דבר. הדבר נכון במיוחד מקום שאיני עושה שימוש בשירות שלכם, ומשלם במקום זאת לספק אחר.

בנסיבות אלו, פעולת הגבייה החד צדדית שלכם היא בלתי חוקית. אינכם רשאים לחייב אותי בתשלום בדיעבד בגין השירות, הואיל ואם הייתם גובים את התשלום במועדו, הייתי מיד יוצר עמכם קשר ומודיע על רצוני להפסיק את השירות (שירות שממילא איני צורך אותו, ואין כל הצדקה שאשלם עבורו).

נוכח האמור לעיל, הנכם נדרשים בזאת להשיב לי את מלוא הכספים שגביתם ממני באופן חד צדדי, בסך כולל של 402 ₪, בתוך 21 יום ממועד מכתבי זה. ככל שלא תעשו כן, לא תהיה ברירה בידי אלא לפנות לבית המשפט המוסמך.

למותר לציין, שהתנהלותכם האמורה, כמו גם הטלפונים הרבים לנציגי השירות וההמתנה הארוכה והמיותרת מעבר לקו (שלא הניבה מאום), הסבו לי טרחה וטרדה מיותרים, וככל שאפנה לבית המשפט הנכבד, עובדה זו תבוא לידי ביטוי בתביעתי.

בכבוד רב,
יניב גוילי
09-7465399

עוגמת נפש סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה